Zuhal topaldaki hanife hakkında ne düşünüyorsunuz?

gerçek mi o kız ya ben oynadığını düşünüyorum onun ve diğer birkaç kişinin...


0|0
1314

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 13

  • Yalan dolan m4lın tekı kanks

    0|0
    0|0
  • nefret ediyom

    0|0
    0|0
  • izlemedim ki hiç

    0|0
    0|0
  • şişko egoist kapalıyım diye pır dönüyor. oraya gelen adamlarda totosunu kaldırıyor kokoşun.

    0|0
    0|0
  • izlemıyorum

    0|0
    0|0
  • Zuhal topaldaki Hanife esra eroldaki Nevruz hepsi bir oyunun parçası

    0|0
    0|0
  • 20 yasında degıl gibime geliyor

    0|0
    0|0
  • hazır izinliyken oraya gidip oynasam mı para kazanırmıyız bilemedim düşünüyorum :)

    0|0
    0|0
  • tam bir gaşşar

    0|0
    0|0
  • Ayten teyze iyi :D

    0|0
    0|0
  • Sanki evlenmeye mi gidiyorlar o. c lari

    0|0
    0|0
  • Cast ajanslarından gelen amatör oyuncular..

    0|0
    0|0
  • Hepsi meshur olma pesinde instagram sa reklam yapiyolar ayrica kasar hepsi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Bisey dusunemiyorum onu gorunce

    0|0
    0|0
  • kapalilarin yuz karasi.

    0|1
    0|0
  • kimden bahsediyon bilmiyom ama oturup evlilik programlarını mı izliyor millet? üzücü... ayrıca tüm programlar senaryo üzerine dayalı! para alıp senaryodaki rolleri neyse onu yapıyorlar yalan dolan yani

    1|0
    0|0
  • Bilmiyorum öyle mi ama sempatik bence. Çok izlemedim birkaç kere denk geldim annemlerin yanındayken.

    0|0
    0|0
  • o kadına nolmuş ya herkes onu soruyor

    0|0
    0|0
  • bence herkes oynuyor

    0|0
    0|0
  • Gıcık

    0|0
    0|0
  • Oyuncu.

    0|0
    0|0
  • çok gıcık ama güzel kız

    0|0
    0|0
  • Çok itici buluyorum kendini rezil ediyor

    0|0
    0|0
  • Yapmacık

    0|0
    0|0
  • mustafa falan niye kaç yıldır oturuyo orda. onu ilk gördüğümde üniversiteye yeni başlamıştım şimdi okulu yarıladım neredeyse bir senem kaldı. bunlar bence kiralanmış oyuncular. kaç yıl oldu ulan kaç yıl. akıllı insan oturmaz orada o kadar yıl, bilemiyorum artık.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...