Onun kadar güzel olmak istiyorum imkansız mı sizce?

Onun kadar güzel olmak istiyorum imkansız mı sizce?




Kız ünlü biri. Okuldan tanıyordum. Her zaman çok beğenirdim. Git gide güzelleşiyor. Kıskanmıyorum Allah nazarlardan korusun. Ama ben de öyle güzel olmak istiyorum. İmkansız mı?😔


0|0
2718

En İyi Erkek Görüşü

  • EMİN ol sen bundan daha güzelsindir bencee

    2|0
    0|0
    • Değilim çok isterdim

    • Hepsini Göster
    • evet haklısın

En İyi Kız Görüşü

  • Valla kız taş gibi ama hep makyaj hep makyaj belki ondan daha güzelsindir. Ama göremiyosundur. Ama onun kadar olmasanda takma. Annen sana benim dünya güzeli kızım diyorsa başkasının dedikleri önemli değil. Ama kendine bir çeki düzen verirsen belki ondan bile güzel olursun.

    2|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 17

  • her kız anasının karnndan güzel doğmuyo ki hacı olursun sen yeterki kendine inan :)

    3|0
    0|0
  • Hersey ıstemekle olmuo kanks

    1|0
    0|0
  • o kadar güzel bir kız değil ki?

    3|0
    0|0
  • İmkansız diye birşey yoktur.

    1|0
    0|0
  • ne hatunlarımız varmış maşallah böyle eşim olsun başka bişey istemem istersemde allah belamı verir zaten

    2|0
    0|0
    • Büyük konuşma, böyle eşim olsun başka bir şey istemem gibi... Ama çıktığı çocuğu bir görsen😅

    • Hepsini Göster
    • Aynen. Twitterdeki küfürbaz kaptanla çıktı. Terbiyesiz ebru olayının sebebi olan çocuk.

    • ohaa resmen kekoyla çıkmış şöyle güzel kızlardaki şu tipsiz erkek merakını anlayamıyorum anlamadanda ölecem zaten

  • Güzellik goreceli

    1|0
    0|0
  • 3. resim oldugunda gel sen bana

    1|0
    0|0
    • Sana niye geleyim sevgilim var. Ayrıca orda fiziği önplanda. Beğenmiyorum vücudunu

    • Hepsini Göster
    • Sağol be☺️🙏🏻

    • Yürübe kuzum kim tutar seni

  • Onun kadar güzel olma. Sen kendin ol. Bedenin değil beynin iş yapsın.

    1|0
    0|0
  • İmkansız

    1|0
    0|0
  • onun gibi olmaktansa kendin ol o zaman dahada güzel olursun

    1|0
    0|0
  • okul mu bune hiç begenmedim ben sahte bebek oyuncaklarına benziyor kjsdf

    1|0
    0|0
  • Kız kim adı ne

    1|0
    0|0
  • hiç güzel değil gözlük tak

    1|0
    0|0
  • Seni goremedik ki imakasiz olup olmadigini soyliyelim

    1|0
    0|0
  • paran varsa olursun

    1|0
    0|0
  • Annen baban çimentodan çalmışsa yapacak bir şey yok

    #Türkerkeğii

    0|0
    0|0
  • Bayagi güzel kızmış ama suratında ki boyayla belediye binası boyanır. .

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 26

  • Hatun siradan. Sadece dişi yanını güzel sergiliyor ve makyaj yapmayi iyi biliyor. Açıkçası erkeklere bu konuda katiliyorum; yuzunde gram makyaj yokken güzel olan kadinda asil marifet.

    2|0
    0|0
  • Bayağı profosyonel makyaj yapılmış. Ama yüz hatlari da güzel belli. Doğal hali ile resmi yok mu hic?

    3|0
    0|0
  • makyaj yap burnunu torpulet lens tak sacini boya olursun

    1|0
    0|0
  • fotoshop bu gözlere bak hiç orjinal durmyo :D

    1|0
    0|0
  • Makyaj güzeli, nesi güzel

    2|0
    0|0
  • Sen onun yüzünde ne kadar makyaj var biliyor musun? Sen daha güzelsin boşver

    2|0
    0|0
    • Teşekkür ederim çok iyi niyetlisin. Ben okuldaki makyajsız halini de biliyorum

  • yok imkansiz degil bir dudak estetiği , goze lens , birazda makyaj bu kizdanda iyi olursun😃

    1|0
    0|0
  • Makyajsız ve lenssiz halinin bu kadar güzel göründüğünden şüpheliyim çünkü yüzünde o kadar makyaj var ki anlatamam. Rimeli, eyeliner'ı, ruju, kaş kalemi ve göz kalemini geçiyorum yüzünde acayip derecede kontürleme makyajı var.

    1|0
    0|0
    • Makyajsız halini okuldan biliyorum. Gözleri orijinal. Kontürleme yaparak burnunu ince gösteriyor. bir de yanaklarını şekillendiriyor. Makyajının fazla olması bence de itici. Yine de çok güzel olduğu gerçeğini değiştirmiyor

    • Elbette ki güzeldir, ona bir lafım yok ama resimlerdeki gibi aşırı güzel olmadığı aşikar. Zaten her güzelin bir kusuru vardır. Ayrıca gözünün lens olmadığından emin misin? Göz bebeklerini, lens dışında, bu kadar iri gösterebilmesi için göz makyajı uzmanı olması lazım

    • Eminim canım kesin bilgi lens değil

  • Kemiklerini kirip sekil verebiliyosan imkanli

    1|0
    0|0
  • İmkansız değil ama uğraşılması gerekir

    1|0
    0|0
  • Bukadar çok makyaj yapsan sende güzel olursun. Neyi takiyosun ki kafana. Kizin surati 2 ton makyaj

    2|0
    0|0
    • Makyajsız da güzel canım ya okuldan biliyorum

    • Kendini kücümseme bukadar. Herkes güzeldir inan bana :))

    • Teşekkür ederim

  • Zehra şebnem değil mi? Makyajı çok abartıyor bu ya yaşı ufakken daha. Özenme buna

    1|0
    0|0
    • Evet o kız. Sen de mi tanıyorsun

    • Tanıyorum ama bana göre çok fazla makyaj yapıyor gözleri güzel sadece yaşlı gösteriyor kendini

    • Evet orda haklısın valla

  • Kıskanç dolu kız taş gibi valla

    1|0
    0|0
    • Ben kıskanmış mı oldum şimdi😒

  • Kız harbi güzelmiş 😒

    1|0
    0|0
  • o makyajı sende yaparsan onun gibi güzel olursun. o gözlerde çoğunlukla shop.

    1|0
    0|0
  • Kendine bakarsan ondan bişe güzel olabilirsin bakımlı olmakta bitiyor iş

    1|0
    0|0
  • tabiki degil ama Allah herkese bir guzellik vermis zaten herkesin guzelligi ayridir bence kendine haksizlik etmemelisin

    1|0
    0|0
  • Kızım kormusun boya küpü lan kız doğal olun abi

    1|0
    0|0
  • Güzel olup napıcan?

    1|0
    0|0
    • Sevgilim çok yakışıklı ben güzel değilim😞

    • Hepsini Göster
    • Teşekkür ederim. Eminim sen de çok güzelsin

    • İdare ediyoruz çok şükür

  • makyaj güzeli bikere o tağammı? sjsjsjjsjsjsjs

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    6
Yükleniyor...