Barış Arduç'un güzellik anlayışı var mı sizce?

Aşağılamak için söylemiyorum ama Gupse Özay ile ne işi var anlamıyorum? Birbirlerine göre değil bence ve de hiç yakışmıyorlar.
Neden başka biri değil de Gupse? Mesela beni Hülya Avşar'a benzetirler çevremdeki herkes.

Ben kendimi daha güzel buluyorum. Gupse ne alaka? Kıskanmıyorum ama neden?

Barış Arduç'un güzellik anlayışı var mı sizce?


1|0
49|35

En İyi Erkek Görüşü

  • herşey güzellik değilki yakışmıyorlardır belki ama önemi yok

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Zevkler ve renkler tartışılmaz. Her şey tip değildir. Demek ki kadının yüreğini sevmiş.

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 34

  • Aşşağılamak için söylemiyorum ama insanları bu şekil dış görünüşlerine göre yargıladığına göre henüz ergenlikten çıkamamışsın sen sanırım

    Bazı şeyleri kavrayamıyorsun

    3|0
    0|0
    • aaa bak sen şuna çok tatlı bir yorummuş :) aşşağılamanın ne olduğunu dahi bilmiyosun aç bir oku sonra tekrar gel kapışırız :)

    • Hepsini Göster
    • Gizli kullanıcısın neyin kuyruk acısı? Haha akşam akşam güldürdün

    • Konuşmaları okudumda soran kişi 19 dan büyükse olgunluk açısından 'mazine' daha büyük durmuş

  • Eee kimin kimi hangi odada mutlu ettiğini bilemezsin!..

    1|0
    0|0
  • Siz aşkı tipte ya da parada zannediyorsunuz işte burada ayrılıyoruz

    #Türkerkeğii

    1|0
    0|0
  • Belki kadının karakterine gülüşüne masumluguna iyi kalpli olmasına vs birçok bu yönde olacak sebepler olabilir. Herseyin dıs güzellik olmadığının bir örneği bu ikisi. Biliyorum ki sadece fiziğe göre seçilmiş birine göre, çok daha mutlu olurlar bana göre

    0|0
    0|0
  • Güzellik görecelidir.

    1|0
    0|0
  • Ne alakası var. Toplum yakışana yakışmayana göre denge kursaydı. Şu taş gibi kızların yanındaki ayıları pistten alalım lütfen armutlar az da bizim olsun.

    0|0
    0|0
  • Yani bu kadar abartılacak kadar bir fark olduğunu düşünmüyorum ben :)

    0|0
    0|0
  • Sizin gibi dış görünüş uyumuna önem verenler genelde yalnız kalırlar ya da sahte ilişkiler yaşarlar.
    Gönülleri uyum sağlıyordur önemli olanda budur.

    1|0
    0|0
  • O kizi basamak olarak kullaniyor o filmle tanindi zaten...

    2|0
    0|0
  • Zevkler ve renkleeer. Bazen güzellikten daha önemli şeyler vardır. Üzerinden yıllar bile geçse güzellikten eser kalmadığı zaman karakter ve kişilik hep sabit kalır. Belki de fikirlerini ve kişiliğini, karakterini beğeniyor?

    0|0
    0|0
  • Yuh. ulan gupse kiiim Baris arduc kiiim. Isimlerini ilk defa duyuyorum. Hirsiilar arsizmilar neler bunlar. Sen kesin liselisin bunlari arastirdigina göre :-D. Milletin derdine bak te Allahım ya :-D. Magazin milleti olduk :-\

    0|0
    0|0
  • Yoktur

    0|0
    0|0
  • O kıza birde kendi gözlerinle değilde Barış Arduç'un gözleriyle bak o zaman ne bulduğunu görürsün..

    0|0
    0|0
  • Hani dış görünüş önemli değildi 😄

    0|0
    0|0
  • belki eğlenceli diye seviyordur :D çok güzel olsa bile neşeli olmayan bir kızı bende sevmem :D

    0|0
    0|0
  • Gönül işte neye konacağı belli olmaz.

    0|0
    0|0
  • Baris arduc abartildigi kadar yakisikli birisi değil bence

    0|0
    0|0
  • bunun aşkı ota değili b*ka konmuş

    0|0
    0|0
  • Yatakta iyidir belki :D

    0|0
    0|0
  • adam gupseyle çıkarken bu kadar ünlü değildi belkide bu yüzden

    0|0
    0|0
  • Ayrılmadı mı onlar

    0|0
    0|0
  • Aynen onu bıraksın seni alsın Haha zihniyete bak.

    0|0
    0|0
  • aşk otada konar gupseye de

    1|0
    0|0
  • Aşk nedir bilmeyen bir öküz daha

    0|0
    0|0
  • Her zaman dediğim gibi dış güzellik önemli değil. Önemli olan gerçekten sevmek.

    1|0
    0|0
  • vardır

    0|0
    0|0
  • Klişe olucak ama zevkler ve renkler tartışılmaz belliki birbirlerini seviyorlar.

    0|0
    0|0
  • Herşey tip değildir. Saygı karakter sadakat herkeste olmaz

    0|0
    0|0
  • Melodisi guzel
    Gupse gupse gupse gupse
    Ondandir belki :D

    0|0
    0|0
  • Bu çok malca bir soru olmuş.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 48

  • Karakter onlar icin daha onemli cunku. Istese cevresince bir cok guzel kiz var ama hicbirinde aradigini zekayi davranışları dusunceyi konusmayi dostlugu bulamamis demekki. Belkide gupse onunla tipi icin sevgili degildir ona gercekten deger veriyordur disini degil de icini seviyordur saygi duyuyordur.

    1|0
    0|0
  • Zevkler ve renkler tartışılmaz değil sonra da her şey tip değil demek nasıl bir ikilem anlamadım :)

    Zevkler ve renkler tartışılmaz, sana güzel gelmeyen ona güzel geliyor demek ki.

    1|0
    0|0
  • Bak şimdi. Sen mesela Francisco Lachowski'yi beğenip onunla olmak ve yahut bizden örnek vereyim Barış Arduç'la olmak isteyebilirsin. Denk olarak tam denk olmasanda güzelsindir ama yinede onlar sende daha üstündür (Tip açısından diyorum). Sen senden iyi olanı beğenirken o neden kendinden altta olanı beğenmesin? Göz onun, kaş onun. Hem çok yakın tanıdığımın dediği önemli olan güzellik değil. Önemli olan uyum. Geçim edemediğin anlaşamadığın insan çok güzel olsa ne yazar? Baş ağrıttığına değmeyen süs diye yanında gezdirdiğin şekli güzel, ama cızırtı çıkartan kulaklık gibi.

    0|0
    0|0
  • Gupse çok güzel bir kadın bence, ne alaka yani manken mi olmak zorunda?

    0|0
    0|0
  • Aşşağılamak için söylemiyorum diyorsun ama bas bayağı aşşağılıyorsun. Milletin ilişkisini görünüşüne göre yargılamak senin ne haddine?

    1|0
    0|0
  • Bana gore de hulya avşar güzel değil. Goreceli güzellik adam illa güzelliğine mi bakıp sevmeli karakterini iç güzelliğini doğallığını falan sevdi belkide ilginç ya bir de bir kiz yaziyor bunu. İnsanlar dış görünümlerini kendi secmiyor. Seviyorlarsa da birbirlerini gayet yakışmışlar. İlla yakışıklı güzelle olcak falan diye bir şey yok.

    0|0
    0|0
  • Çünkü kadın fazlasıyla komik, bazen herşey güzellik olmuyor.

    0|0
    0|0
  • Herşey belkide dış görünüş değildir gülebiliyordur onunla eğleniyo olabilir ya da kendini onun yanında daha kendi gibi hissediyordur.

    1|0
    0|0
  • Niye bunlara taktınız ya.

    1|0
    0|0
  • Herşeyi güzellikte , dış görünüşte aramaya çok alışmışız. Önemli olan birbirleriyle anlasabiliyolar mi? Seviyolar mi? bunlar tamamsa gerisinin ne onemi var.. adam demekki dis guzellige onem vermiyor.

    1|0
    0|0
  • her şey tip değil ki

    0|0
    0|0
  • Demek ki kadinin zekasi merhameti ve ya baska birseyi etkilemis adami

    0|0
    0|0
  • Ne kadar aptalca bir dusuncesen cok mu guzelsin egoo nu bu kadar sisirne olgunlas biraz essek kadarsin.

    0|0
    0|0
  • Aşk otada konar bokada birader

    0|0
    0|0
  • nedenmi? bir ortama girdiğinde gupse kadar komik ve mantıklı değilsindir belki yüzünün haricinde göremediğiniz farklı güzellikleri vardır belki belki tip konusunda size göre olmasada barıştan çok çok üstündür belki hala bu kafada olabilmek? en iyisi size gelse sizin iyiliğinizden başkasına gitse nasıl olur nasıl olur

    0|0
    0|0
  • Aşk işte otada konuyo pokada

    0|0
    0|0
  • Ben kendime çirkin derim bu çirkinden öte bir şey tövbe😶Bir de adama bak nur topu😍

    1|0
    0|0
  • İç güzellik en muhtesemi

    0|0
    0|0
  • Gupse çok cirkinnnn.

    0|0
    0|0
  • Hiç kimse senin ya da benim güzellik anlayısıma gore biriyle cıkmak zorunda degil. Bu sayede gercek ılıskıleri bitirmeyin.

    1|0
    0|0
  • Barış Arduç da ahım şahım değil ki. Niye bu kadar olay bu ilişki?

    1|0
    0|0
  • seviyordur sanane?

    0|0
    0|0
  • bence bu çok yanlış bir düşünce tarzı. ona bakarsan hülya avşar kaç kez aldatıldı ve hatta terkedildi ve nice çok güzel kadınlar o kadın ayrıca güzel yani ayrıca sempatik demek ki çocuk ona gerçekten aşıkkk kalp çok başka bişey

    0|0
    0|0
  • Gupse film çektiğinde bunu oynatmıştı sonra parladı adam zaten bence ya gerçekten seviyor ya da vefadan olabilir bilemeyiz artık Allah bilir zevkler ve renkler tartışılmaz. :)

    0|0
    0|0
  • Gonul kimi severse guzel odur demisler

    0|0
    0|0
  • madem güzelsin neden gizlisin? ayrica insanların kiminle ilişki yaşadığından sana ne
    gupse çok çok güzel olmayabilir bence tatlı
    adam belki böyle seviyo

    0|0
    0|0
  • Bende aksine çok yakıştırıyorum bu ikiliyi

    0|0
    0|0
  • sen ne alaka şimdi?
    gönül bu kime konacağını sana soracak değil.

    0|0
    0|0
  • karaktere aşık olmuş demek ki bilemezsin

    0|0
    0|0
  • Ee kadında para var huzur var
    Satın alır Barışın sülalesini

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    18
Yükleniyor...