Muhteşem Yüzyıl Kösem'i izliyor musunuz?

Muhteşem Yuzyildan sonra Muhteşem Yüzyıl Kösem pek fazla tutulmadi ancak ben şöyle soylim Kösem Sultan ve Sultan Ahmet hakkinda bir kitap okumuştum, Kösem Osmanlı'nin gelmis geçmiş en güçlü en etkili en zeki Kadın Hukumdaridir (Burdaki Hükümdar lafina takilanlar olacaktir ama Sultan Ahmet'i çocuklarını ve torunlarini idare ederek Osmanlı'yi tek başına yönetip, bir döneme damgasını vurmuştur. Hurrem, Mah-Firuze, Meh Peyker yaninda hikaye kalır)
Bence izlemelisiniz Muhtesem Yüzyıl Kösem'i , cok da güzel anlatıp uyarmislar.

Güncellemeler:
Bu arada Meh-peyker , kosemin yaninda hikaye kalır diyerek yanlış bir sey yazmışim , Meh Peyker Kosemin on adıdır zaten k. bakmayın yani tam adı Meh Peyker Kösem Sultandır...

0|0
6|3

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • asil olay Sultan Ahmetin ölmesinden sonra baslayacak ;) ama ne zaman öldürurler bilemiom ;)

    0|0
    0|0
    • Aynen öyle hocam:) ben bir kac tane Kösem Sultanla ilgili kitap okumuştum ve hayran kalmistim kadina:)) dizi de en baslarda sıkıcı baslamasina ragmen toparladi ve guzel gidiyor :)

Kızlar Ne Diyor 5

  • Izlemem

    0|0
    0|0
  • Mahpayker kösemin adı zaten

    0|1
    0|0
  • İzlemiyorum yapmacık ve sıkıcı geldi

    0|0
    0|0
    • O konuda katilirim, en baslarda bana da yapmacık ve sıkıcı gelmisti ama baya toparladilar:)

    • Hepsini Göster
    • Hmm, tarih dizileri ilgini cekmiyorsa diyecek bir seyim yok ama mesela Osmanli'da neden bir kadin hukumdarimiz hic olmamis diye kendi ke dine bir kere bile sorduysan bu diziyi izle derim:) Hakkaten tek başına müthiş yonetmis , ben 3-4 kitap okudum Kosem Sultanla alakali, hakkaten dizi de o doğrultuda gidiyor:)

    • yav hehee cok komisin hahahahaaaadfbksfsdlknv

  • hayır izlemiyorum :D

    0|0
    0|0
  • rol oturmadı bence. hülya avşar hülya avşar olduğu için markası oyunculuğuna zarar verdi. izleyenler onu safiye sultan olarak görmüyor hülya avşar gibi görüyor. beren saat öyle değil oynadığı karakteri kafalara kazıyor mesela berenin adını kimse bilmiyordu herkes ona bihter diyordu zamanında onun gibi yani hülya olmamış bence. onun yerine canan ergüder olabilirdi.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • merak etme harika bir dizi tabiki izliyoruz muhtesem yuzyil kadar ses getirmedi ama ab de iyiz cok sukur 1 yillik dinlenme suresi pis diriliscilere firsat verdi neyse 11. bolumumuz guzeldi baya heleki sultan suleyman hanin gozukmesi duygulandirdi umarim hafta ya yukseliriz artik

    0|1
    0|0
  • Izlemiyorum.

    0|0
    0|0
    • Hocam eger tarihe biraz ilgin varsa bir bakmani nacizane tavsiye ederim:)

    • Hepsini Göster
    • Ben eski muhtesem yuzyili bile izlemedim. Bunuda izlemem. Bir kere tarih deyince Osmanli deyince kadinlarin kapali olmasi gerekmez mi?

    • Simdi kadinlar kapalı degil diye , tarihimizdeki tek "kadin" hukumdarimizi bu kadar guzel anlatan Kösem dizisini izlemeyelim mi? Kaldi ki kadınların açık veya kapali olmasi ile ilgili net bilgiler yoktur. Yani bu kadar basite indirgemeye gerek yok.

Yükleniyor...