Hadise Sizce Beceriksiz Değil mi?

Bence acun yükselmesi için zorluyor ama hadisede tık yok.
Düşünceleriniz?

  • Acun Olmasa Hadise Düştükçe Düşer
    A seç
  • Hadise Git gide düşüyor, Toparlamaya Çalışıyor ama olmuyor
    B seç
  • Hadise zaten beceriksizin tekiydi
    C seç
  • Acunla alakası yok , hadise toparlar
    D seç
  • Hadise zaten çok başarılı biri
    E seç
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim
Güncellemeler:
güncell
güncells

0|0
64

En İyi Kız Görüşü

  • O ses türkiyeye katılan yarışmacıların çoğunun sesi ondan daha güzel Acun olmazsa o bir hiç diyemem çünki sahne gösterileri için bile aşırı izlenen biri

    1|1
    0|0
    • sol gösterip sağ vuran bir yorum :D

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 5

  • Ne. alaka. yaa. o ses. turkiye onlar icin sadece ekranda olma firsati. Zatenn konserleri oluyor. yeni sarkilar yapiyor. Eger senin. dedigin basari o ses turkiyenin galibi olmamaksa onun zaten hadiseyle. bir alakasi yok. acun kimi isterse. kim. cok. para verirse. o. oluyor

    0|0
    0|0
    • O ses türkiye sanatçıların hünerlerini gösterme yeri.
      Hadise hünersiz biri.

    • Hepsini Göster
    • Ne huner gosteriyor? Cikip dans mi edoyir? Sarkilari hadise mi soyluyor?

    • Hüner anlayışın ne senin ona sorgula bence, sonra dediğimi anlarsın
      görüş için teşekkürler

  • e şıkkı.. inat değilmi..

    0|0
    0|0
    • inat için yani? becerikli bulduğundan değil? :D

    • hayır yaa insanlar kısskanıyor ya ondan dedim onu.. cidden başarılı hadise..

  • Hadise umurumda değil seçeneği neden yok. :|

    1|0
    0|0
  • A ile B arasında kalıp A dedim.

    0|0
    0|0
  • Aynen

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Hadise tatlı ya acun sataşıyo arada xd

    0|0
    0|0
  • Sus kolegi

    0|0
    0|0
  • sahnesi iyi

    0|0
    0|0
  • batar kardeş

    0|0
    0|0
Yükleniyor...