Herkese tek atan süper kahraman sizce samimi mi?

Son zamanlarda en çok izlenen anime olmaktan yanı sıra imbd de en çok izlenen tv serisinde tırmanmasıyla öne çıkan One Punch Man isimli anime serisini duymuşsunuzdur peki diğer süper kahraman konulu serilerle dalga geçen bu anime herkese tek atan ana karakteriyle sizce ne kadar samimi ( Şahsen absürd komedi olarak bayağı eğlenceli bir seri) ?
Herkese tek atan süper kahraman sizce samimi mi ?


0|1
1|2

Kızlar Ne Diyor 1

  • Bir otaku olarak hala izlemedim ve ben yanındaki robot kılıklıyı daha çok sevdim😍😍Benim için tek bir kahraman var o da Naruto dattebayo😘😘😘

    0|1
    0|0
    • Narutonun saçmalaşdığını düşünen biriyim malesef ilk 60 bölümde aldığım hazı son bölümlerde alamadım iyice eli ışıldaklı büyücü savaşına döndü haksız mıyım

    • Hepsini Göster
    • Fiiler olması animenin amacının zevk veren bir seriden çok para kaynağı olarak görülmesi yüzünden mesela KS da her sayfa acisinda karşına reklam belirmesi gibi aynı tadı vermeye başladı

    • Aynen bütün naruto fanları öyle düşünüyor ve filleri izlemeyerek protesto ediyor.

Erkekler Ne Diyor 2

  • nasıl olduğu,
    ne hissettirdiği,
    ne kadar samimi olduğu,
    ya da olmadığı,
    imdb puanı,
    yorumlar,

    hiçbiri umurumda değil.

    sadece sonucunu merak ediyorum,
    böyle mi bitecek,
    yani en güçlü olarak kalıp sıkılacak mı,
    yoksa,
    birileri çıkacak mı denk veya daha güçlü,
    ya da,
    alternatif bir senaryo bitişi var mı tahmin edemediğimiz,
    tek umursadığım şey bu.

    0|1
    0|0
    • Zaten hikaye yenmekten sıkılmış bir kahramanı anlatıyor ilk sezon çok açık bir sonla bitti herşey olabilir devamında galaksi nin hakimine tek attı tabi o ayrı anime tutulunca ara vermeden seri bölüm çıkardılar anime mangaya yetiştiği için yeni bölümler gelmedi gelse güzel olur tabi :D

  • Döner bıçağıyla vursa daha samimi olur

    0|1
    0|0
Yükleniyor...