Mavi En Sıcak Renktir filmini izleyeyim mi?

İzleyen var mı güzel mi yani ona göre izleyeceğim :)


0|0
7|11

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Ödül almış bir film. Tüm #lgbt bireylerinin övgüyle bahsettiği bir film. Daha iyileride var ama yinede izle bazı taraflarını sevemedim. İzleyince yorumlarını merak ediyorum :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • izle. lez seversen sıkıntı olmaz. hatta ve hatta bound izle, room in rome izle, munholland yolu izle.

    1|0
    0|0
  • Güzel değil

    1|0
    0|0
  • Begenirsen söyle bende izliyim

    1|0
    0|0
  • Ateşli... ;)

    1|0
    0|0
  • Mavi en soğuk renktir

    0|0
    0|0
  • İzle sen

    0|0
    0|0
  • izlemedim banada anlatırsın izle :D

    0|0
    0|0
  • Aklıma David Lynch'nin blue velvet filmi geldi, senin dediğin kusmalıktır, blue velvet izle.

    0|0
    0|0
  • lezzoluk

    0|0
    0|0
  • İzleme lan
    Ayıp bir film..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Ben izledim, ne ok güzel ne de çok kötü. İzledikçe izleyesin geliyor, sürükleyici yani. İzlemeni tavsiye ederim.

    2|0
    0|0
  • Gereksiz bir film olmus pornografik olmasi onemli degil belki de hani cok da bisi de anlatmiyo izleme bence

    1|0
    0|0
  • Lezbiyenler varsa izlesin.
    Bence izleme gereksiz

    0|0
    1|0
  • İzleyebilirsin tabi eşcinsel ilişkiye karşı değilsin tavsiye ederim daha sonra laf ediyorsunuz.

    1|0
    0|0
  • erotik bir film mi

    0|0
    0|0
  • konusunu bilmiyosan söyliyim lezbiyen bir kızın hayatını anlatıyo sevişme sahneleri falan var rahatsız olmayacaksan izle

    2|0
    0|0
Yükleniyor...