Sevdiğiniz dizide sevdiğiniz karakter ölünce ne düşünüyorsunuz?

Benim aklıma gelen şu oluyor;

buna kesin başka bir yerden teklif geldi diyorum :D

Güncellemeler:
Tabi ki üzülüyorum :( ama sonra o geliyor
Çok farklı bakış açıları var :D

0|1
27|30

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Kavga etti yönetmen ya da oyuncularla diyorum :)

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 29

  • Valla ben turk dizisi izlemem pek. Yabancilarda karakter miadini doldurdugu icin, veya hikaye geregi aniden oluyor. Buffy'de Tara'nin durduk yere, hersey normal seyrinde giderken sacma sapan bicimde olmesini hic unutmam mesela.

    2|0
    0|0
  • çok içiyorum çok şarap :DDDD

    1|0
    0|0
  • Ölümlü dünya diyorum.

    1|0
    0|0
  • Aynalı Tahir öldü diye üzülmüştüm, 5 kere dirilttiler sonra. Ölüm olsaydı ayrılık olmasaydı diyorum bu yüzden.

    1|0
    0|0
  • Dizi bitiyor m.. k o zaman

    1|0
    0|0
  • Hayat boş

    1|0
    0|0
  • Kesin dötü kalktı fazla para istedi diziden hadi oradan ettiler diye düşünüyorum:/

    1|0
    0|0
  • Ölümlü dünya diyip çay demlemeye kalkıyorum

    1|0
    0|0
  • İzlemiyorm daha

    1|0
    0|0
  • Üzülüyorum

    1|0
    0|0
  • Film biter veya güzelliği bozulur dedim bitmedi ama saçma oldu. d

    1|0
    0|0
  • üzülüyorum. D

    1|0
    0|0
  • Dizinin parası yetmedi diye düşünüyorum

    1|0
    0|0
  • Hiçbir şey.

    1|0
    0|0
  • O dizi benim için biter. Mesela The Walking Dead'de "Rick" ölürse bir daha açıp o diziyi izlemem.

    1|0
    0|0
  • dizi bu ölsün yenisi girsin pek öensemem

    1|0
    0|0
  • bu filmi artık izlemem :)

    1|0
    0|0
  • Film bitti

    1|0
    0|0
  • Ağıt yakıyorum ben.

    1|0
    0|0
  • dizi final yapmış :)

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 26

  • Sözleşmesi bitmiş kesin diyorum

    1|0
    0|0
  • Uzuluorm;))

    1|0
    0|0
  • Belki bir umut ölmemiştir diyorum

    1|0
    0|0
  • İzleyesim gelmiyor

    1|0
    0|0
  • Düşünemiyorum ağlıyorum

    1|0
    0|0
  • game of thrones izleyicisi olaraktan artık gam yemiyorum. ned stark öldü, oberyn martel öldü. daha artık banane.

    1|0
    0|0
  • Bence kesin kovulmustur 😋

    1|0
    0|0
  • Teen wolfta Allison'ı öldürdüklerinde cidden yıkıldım.

    1|0
    0|0
  • ben aglamıstım herhalde

    1|0
    0|0
  • Ölse film biter 😂

    1|0
    0|0
    • Dizi dedim ;)

    • Ölse dizi biter 😂 ne farkeder yani bir kelime için kalbimi kırmana değdi mi 😔

  • Senaristin anasını daha çok seviyorum

    1|0
    0|0
  • Bir yerden mutlaka çıkar diyorum.😄

    1|0
    0|0
  • Spoiler vereyim jon snow gitmedi henüz

    1|0
    0|0
  • Çıldırırken bir şey düşünmeye zamanım kalmıyor. :D

    1|0
    0|0
  • Öldugu duruma baglii bazen cok sacma oluyor

    1|0
    0|0
  • Acayip üzülüyorum ya yakınımı kaybetmiş gibi

    1|0
    0|0
  • Uzuluyorum

    1|0
    0|0
  • Ahaha bilemedim ya 🙈

    1|0
    0|0
  • Aynen bende öyle düşünüyorum öylede oluyor :D ya da anlaşması okadar demekki diyorum. :) :p

    1|0
    0|0
  • Direk bu dizi bir daha izlenmez oluyorum ve bırakıyorum

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    6
Yükleniyor...