Hadise ve Hande Yener'in derdi ne?

Hadise'nin çakma Beyonce hareketleri, saçları... Hande Yener'in Lady Gaga özentiliği falan. Olmuyor işte aga zorlamayın. Oluyor mu sizce?


0|0
14|12

En İyi Kız Görüşü

  • handeyi bilmem ama zaten catlak o ama hadise cidden olmuyor

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • olduğu kadar, devşirme modaya uyan bir toplum yaratıldı zaten, besteler devşirme, tarzlar devşirme, diziler yarışma programları hatta siyaset bile devşirme bu topraklarda

    2|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • ikiside özenti kendileri gibi davranmıyorlar hadisede hande yener de

    0|1
    0|0
  • Hayır olmuyor. Hadise ne zaman baksan işte bacaklar önde, yetenek sizsinizde çoğu insanı beğenmiyor, sanki kendinin sesi varmış gibi, kliplerinde ancak seksilikten başka birşey yok. Hande Yenerde kafayı yemiş..

    0|1
    0|0
  • Özentilik her daim kötüdür

    1|0
    0|0
  • olmuyor aga işte

    0|1
    0|0
  • hadise tabiki sempatik

    0|1
    1|0
  • Olmuyor. En iyisi Demet Akalın.

    0|1
    3|0
  • ne hadise ne hande yener onların tırnağının ucu olamazlar bosuna kendilerini kasıyolar :D

    0|1
    1|0
  • Olmuyor ne yapsalar boş

    0|0
    0|0
  • bir özentilik bir özentilik masallahları var

    0|0
    0|0
  • İkinci derdin bumuydu

    0|0
    0|0
  • Ikisini de sevmem.

    0|0
    0|0
  • Tabi ki olmuyor çakma çakma haller hiç mi yaratıcılık yok

    0|0
    0|0
  • Hadise kadar itici birini görmedim daha. Hande yener onun yanindq alcak gönüllü kalıyo düşün. Programda yok ben detone olmam yok ben en iyiyim bu ne ayak ya Istiklal Marşını leş ettigi günleri hatirlamiyo galiba gebeş

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Hadisenin gencligini bilirim yani gorunusten.. Nede olsa ayni ulkede dogduk. :)

    aha cocukki hali..

    https://www.youtube.com/watch?v=BtRNBK8-fHM

    1|1
    0|0
  • Üretici olamıyorlar. Bizim millet de çakmaya alışkın. Alan memnun veren memnun hesabı.

    0|1
    0|0
  • Hande yener eskiden çok iyiydi bozdu kendini.

    0|1
    0|0
  • Sana öyle geliyordur senin görüşün sonuçta

    0|1
    0|0
  • olmuyo hakikatten yaaa

    0|1
    0|0
  • şöhretın ınsanları komık hallere dusurdugude bı gercek

    0|1
    0|0
  • haklısın kardeşim , ben zaten sevmem benim tercihim Kibariye

    0|1
    0|0
  • Ünlüleri takip edecek kadar işsiz değilim

    #Türkerkeğii

    0|0
    0|0
  • olum lady gaga 27 yaşında hande yener 40 yaşında ne özentisi hadise de yabancı ülkede büyümüş hep si birbirine benziyor..

    0|0
    0|0
  • hepsinin derdi özenti olmak

    0|0
    0|0
  • Bilmem kendilerine bir sormak lazım galiba... :) :) :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...