Bir kanal olsun ve hep eski dizileri yayınlasın ister miydiniz?

Evet arkadaşlar 90lardaki çocukluğumuzun dizileri yayınlansın ister miydiniz


0|0
14|26

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 25

  • Tabi daima isterim istiyorumda

    1|0
    0|0
  • aynen çok güzel olurdu

    1|0
    0|0
  • istemezuk

    1|0
    0|0
  • İsterdim.

    1|0
    0|0
  • Olabilirdi. İzlerdim belki.

    0|0
    0|0
  • totoşunuzu yayın dizi izleyin zaten!

    0|0
    0|0
  • Olarbiler kanks

    0|0
    0|0
  • Var zaten d msartta öyle bir kanal mevcut

    0|0
    0|0
  • İnternetten hala izliyorum eskileri,,

    Cicek taksi, 7 numara. Hayat bilgisi, aci hayat, kocum benim, emret komutanim

    Ahh ah ne guzeldi eskiler

    0|0
    0|0
  • Alişanlı küçük onurlu rabia mı zeynep mi neydi o kızın adı 😊 Bu diziler yayınlanacaksa hiç yayınlanmasın onun yeri çizgi film daha iyi mesela susam sokağı 😀

    0|0
    0|0
  • Guzel olurdu.

    0|0
    0|0
  • Istemem

    0|0
    0|0
  • evet :D

    0|0
    0|0
  • he he ama insani fena tutan diziler vardi, mesela Firtinalar vardi 1996'da. Onu versin tekrar :)

    0|0
    0|0
  • Televizyonun başından kalkmazdım.

    0|0
    0|0
  • Deli yürek... Acı hayat... Çiçek tâksi... süper bâba. ... mahallenin muhtarları... ekmek teknesi.. Hayat bilgisi... aynalı tahir...

    0|0
    0|0
  • Var zaten

    0|0
    0|0
  • öyle bir isteğim olmaz yayınlasalar bile izlemem

    0|0
    0|0
  • Cennet mahallesi, akasya durağı, emret komutanım kemal sunal klasikleri vs vs insan özlüyor ve hiç sıkılmadan izliyor...

    0|0
    0|0
  • kanalların gece kuşakları genelde eski dizileri yayınlıyo zaten. ama gerek yok vakit kaybı.

    0|0
    0|0
  • yok mu ya :) hani eski dizi film felan yayınlanıyoo

    0|0
    0|0
  • guzel fikir evet isterdim git -gide her sey kalitesizlesir... ne olucak bunun sonu...

    0|0
    0|0
  • yok be sıkıcı olur :)

    0|0
    0|0
  • bence dizilieri tamamen kaldırsalar daha iyi olurdu :O

    0|0
    0|0
  • Çok güzel olur. D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • Ben çok isterdim😊

    1|0
    0|0
  • Ayşecik vardı dimi yaa ♥♥♥
    Çatal niyazi filan :D

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle mükemmel bir fikir 7 24 o kanalı izlerim

    1|0
    0|0
  • Ortak bile olurum o kanala:)

    1|0
    0|0
  • Leyla ile mecnuun :D 😍

    0|0
    0|0
  • yaa çok isterdim

    0|0
    0|0
  • İyi olurdu

    0|0
    0|0
  • Istemezdim:))

    0|0
    0|0
  • Tabi ki isterdim.

    0|0
    0|0
  • İstemem

    0|0
    0|0
  • istemem.. mümkünse tüm dizileri kaldırsınlar yayından

    0|0
    0|0
  • evet isterim aynen

    0|0
    0|0
  • hayır gerek yok

    0|0
    0|0
Yükleniyor...