Burak Özçivit in ikizi hakkında ne düşünüyor sunuz?

Burak özçivitin ikizi hakkında ne düsünüyor sunuz? Gördünüzmü daha önce :D




1|0
4118

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 40

  • Hee gördüm ama benzemiyor sadece özenti.

    0|0
    0|0
  • Benziyor cidden

    1|1
    1|0
  • Beyazin sondaki cocuga yaptigi muamele cok sinir bozucu

    3|2
    0|0
  • hemen avlayalım :D

    1|1
    2|2
  • Benzemeye çalışmış sadece

    1|2
    1|0
  • bir kactane olmalı kizlar mutlu olur:)

    0|1
    0|0
  • Aboo, aynısı

    0|1
    0|0
  • ooo bizim üniden :D

    0|1
    0|0
  • Benziyormus cidden :) Nisantasi Unv he iyi iyi tamam 😂😂

    0|1
    0|0
  • Tolgahan Sayismanin ikizini gosterdiklerinde koptum yaaa HAHAHAHAHHAHAHHA haykirdim resmen 😂😂😂😂😂

    1|1
    0|0
  • bir burak özcivit değil

    0|1
    1|0
  • Eski bu görmüsdüm

    0|1
    0|0
  • Onun kadar yakısıklı değil

    0|1
    0|0
  • Ben hic. benzetemedim

    0|1
    0|0
  • Benzetmeleri için elinden geleni yapmış

    0|0
    0|0
  • Ohaaa buraktan daha yakisikli yaa 😂😂

    0|1
    0|0
  • Ohaa baya benziyor

    0|1
    0|0
  • Hayir dhjdjdhs

    0|1
    0|0
  • insanlar çift yaratılmışdır diye boşuna dememişler kopyası bildiğin :D

    0|1
    0|0
  • ikiside itici bence

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    20

Erkekler Ne Diyor 17

  • Geçenlerde burak bunu mekandan kovmuş , Burak Gaziantepli ve Gaziantepte bu tipte çok insan bulabilrisiniz

    0|1
    0|0
  • O sesi kalinlastirarak Beyaz`dan rol calamazsin :-)

    0|1
    0|0
  • Çokta önemli biri değil ikiside

    0|1
    0|0
  • pek benzemiyorrr

    0|1
    0|0
  • aynısı la :DDDD

    0|1
    0|0
  • Özenti...

    0|0
    0|0
  • Hiç bir şey umrumdada değil zaten

    0|0
    0|0
  • şahsen tanımam ve hiçbirşey düşünmüyorum elalem hakkında. boş işler be dostum kızma ama..

    0|0
    0|0
  • Görmüştüm.

    0|0
    0|0
  • Yok görmedik

    0|0
    0|0
  • iyi bir insan gibi

    0|0
    0|0
  • Gotu kalkık

    0|0
    0|0
  • insan insana benzeyebiliyor :D

    0|0
    0|0
  • hakkatten çok benziyor :D

    0|0
    0|0
  • taklitler asıllarını yaşatır.

    0|0
    0|0
  • Kıskandım :D bu erkek se ben neyim:D

    0|0
    0|0
  • Hiçbirşey

    0|0
    0|0
Yükleniyor...