Aranızda hâlâ çizgi film izleyen var mı?

Varsa en sevdiğiniz çizgi filmi, yoksa bir zamanlar izlerken en sevdiğiniz çizgi filmi yazın bakalım :D benim Gumball çok seviyorum :D

Güncellemeler:
Başka yok mu izleyennn?
Başka yok mu gençler? :D

0|0
3156

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben daha çok anime izliyorum. Gözünüzü seveyim animelere çizgi film demeyin. Sevimli hayalet casper bir çizgi film. Şirinler bir çizgi film. Jetgiller bir çizgi film. Bugs Bunny bir çizgi film. Ama Naruto bir anime, One Piece bir anime. Bu ikisini merak ediyorsan eğer sana internet adresini söyleyebilirim.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 55

  • anime izliyorum çizgifilm pek değil şimdiki çizgifilmler sıkıcı

    1|0
    0|0
  • Johny Bravo denk gelirsem
    Uh ah ah
    Bizim seslendiren çok iyi bir karakter katıyor ayrıca...

    1|0
    0|0
  • Uzun zamndır izlemiom kanks

    1|0
    0|0
  • bazen izlerim
    tom ve jerry

    1|0
    0|0
  • Ben şimdiki çizgi filmleri değil de canım çektiğinde eskilerden bazılarını izliyorum. En son 4-5 ay önce Pokemon'un ilk 20 bölümünü falan izlemiştim mesela :D

    1|0
    0|0
  • Cedric hala büyümemiş mk :D

    1|0
    0|0
  • saat 18:30 keloğlan masalları 19:30 rafadan tayfa 20:15 pepe :) bunların dışında niloya ve harika kanatlar :)))))

    1|0
    0|0
  • hayır

    1|0
    0|0
  • Sailer Moon artık takip edemesem de denk gelirsem affetmem :D

    1|0
    0|0
  • Bazı bazı izliyorum, ben en çok BATMAN'i seviyorum.
    Sonra Garfield,
    Sonra Cedric,
    Sonra Tom & Jerry
    herhalde ben çizgi film izlemeyi çok seviyormuşum, şimdi bir farkettim de daha bir çok çizgi film geldi aklıma :) :)

    1|0
    0|0
  • Yok ya bir yaştan sonra çekilmez ki.

    1|0
    0|0
  • Var tabi

    1|0
    0|0
  • Arada bi' izlerim ya
    Surekli dizi felan : )

    1|0
    0|0
  • Bennn

    1|0
    0|0
  • Yu-Gi-Oh!, Looney Tunes, Johnny Bravo, Spongebob Squarepants

    1|0
    0|0
  • Var one piece...

    1|0
    0|0
  • İzlemiyom ben ne çizgi filmi ya :D

    1|0
    0|0
  • Ben flap jacki ve megas xlr izliyorum 😊

    1|0
    0|0
  • Hemde nasil

    1|0
    0|0
  • pokemonu izliyorum arada sırada

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    35

Kızlar Ne Diyor 30

  • Hala izliyorum, bazen bir bakıyorum dalıp gitmişim çizgi filmin içinde. şu an da en çok sevdiğim; Maysa ve Bulut, Rafadan Tayfa ve Yusuf'un dünyası. :D
    Eskiden çok sevdiklerim; Tarçın Ve Arkadaşları, Teletabiler, Taş Devri, Jetgiller, Scooby Doo, Temel Reis, Heıdı... :D ;)

    1|0
    0|0
  • Beeen 😂😂

    1|0
    0|0
  • izliyorum arada. bir ara ejderha avcuılarına takmıstım

    1|0
    0|0
  • izliyorum bazen interntten çocukluğumun çizgifilmlerini :D

    1|0
    0|0
  • Evet ve şirinleri çok severim.

    1|0
    0|0
  • Ben :) animasyon filmleri severek izliyorum.

    1|0
    0|0
  • Hala bayılarak izliyorum en çok bugs bunnyle tom ve jerryi severdim ha bir de şirinler ama çıkmıyo hiç :( haa bir de çakmaktaşlar sonraa bir dee koyun shaun bir de minuscule bir de sünger bob bu kadar :D

    1|0
    0|0
  • Bennn👋 Arthur- heidi- arı maya favorim😂😂

    1|0
    0|0
  • Maşa ile koca ayı

    2|0
    0|0
  • Arı maya ay savaşçısı 😍

    1|0
    0|0
  • Arada maşa ile koca ayıyı izliyorum.

    2|0
    0|0
  • Gumball
    Uncle grandpa
    Sürekli dizi :D

    1|0
    0|0
  • Mortegay ve rigby cok guzel gumball da oyle bide klerins var sonraa bide tv8de masa ile koca ayi cikiyo ajdbsbsja

    1|0
    0|0
  • Gumballl
    Adventure time
    Tom ve jerry

    1|0
    0|0
  • Küçükken bile pek sevmez izlemezdim

    1|0
    0|0
  • Hayır ben izlemiyorum.

    1|0
    0|0
  • Kardeşlerimle izlerim bazen 😄 yeni çizgifilmleri izliyoruz hep peppe, niloya falan filan 😄

    1|0
    0|0
  • Eveet

    1|0
    0|0
  • olmaz mı :D

    1|0
    0|0
  • Tom ve jerry
    Şirinler

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    10
Yükleniyor...