Kösem sultanı izleyen var mı? Aklıma bir şey takıldı I. Sultan Ahmed 27 yaşında ölücekse kösem nasıl uzun süreli oluca?

Harfim yetmedi 😀 Nasıl uzun süreli bir dizi olucak? Bir de beren saat nasıl nasyanın yerine geçicek kız sarışın tamam çocukluğunu oynuyor ama biraz saçma olmuş bence. Sizce de öyle değil mi?

Güncellemeler:
Yaa sultan ahmedı öldürmesinleeer çok tatlı 😀😀😀
Kesinlikle Muhteşem Yüzyıl gibi olamıcak bu olmadı

0|0
0|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Dizinin ismi o yüzden kösem ahmetin kardeşi tahta geçecek sonra o tahttan inip ahmetin yani kösemin oğlu tahta geçecek o küçük olduğu için devleti kösem yönetecek

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Ulan koskoca Osmanliyi rezil ediyorlar. Asli ile alakasi olmayan seyler anlatiyorlar buna sasirmiyorsun da nelere sasiriyorsun. E tabi. Torunun ecdaddan haberi olmayinca boyle cahil cahil konusur. Şu uzerine bastigin toprak evdadin kaniyla sulandi. Yarin mahkeme-i Kübrada hesap sorsalar ne halt yiyecegi biraz da bunu dusun!!!

    0|1
    1|0
  • İllaki bir yolunu bulup bağlarlar ama muhteşem süleyman gibi olmadı bu dizi. Hakakten karşıyım tarihi batırıyorlar bazen ama bazı sahnelerde diziye çekiyor ilk dizideki gibi.. Süleyman ve Yavuz S Selim sahnleri çok etkilerdi beni "Sen büyüdükçe masumiyetimiz kayboldu Süleyman" gibi mesela

    2|0
    0|0
  • kizim sen salakmisin ahmed oldukten sonrada dizi devam edicek kosemin hayati bu ve padisahlarda degisecektir ahmed oluyecektir heyecan olsun diye olmustur ahmedden sonra sirayla 1. mustafa 2. osman 4. murat 1. ibrahim ve 4. mehmed padisah olucaktir ve hepside kosemin doneminde kosem 1651 yilinda olucektir ve tahta 4. mehmed olucaktir 4. mehmed o zaman 11 yasinda falan olucaktir

    0|0
    1|0
  • Deve boynu gerçekliğiyle yapılan bu filmleri izlemek bile akıl tutulmasıyken mantık dolu sorun için seni tebrik ediyorum :)

    1|0
    0|0
  • Dizidw bir suru sacmalik var. Bunu da uydururlar bir sekilde. Ahmet tahta 13 yasinda gecmis. Dizide essek kadar adam :)

    1|0
    0|0
  • Onlar uydururlar sen merak etme tarihe bağlı kalan yok zaten :))

    0|0
    1|0
  • Niye soyledin ki simdi filmin heycani kacti :D Telefon bilgisayar yok skliyorum evde tek basima tabi ki sultan sülüman gibi oynayamaz kimse 😂 bir onu birde eskiya dunyaya bla bla onu izliyorum :D digerleri insani cahil eder , arka sokaklar da bozmus. p

    0|0
    0|0
  • Kanuni nasi haremden disari cikmadiysa bunuda baglarlar bir sacmalikla

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...