Evlilik programlarına bakış açınız nasıl?

Son zamanlarda evlendirme programlarının artmasıyla birlikte sanal alemin çöküşe geçtiğini düşünmemek elde değil.
İzlediğimiz bazı programların mizahtan öteye geçer yani yokken bazıları da insanların yuva kurmasında önemli bir etken olduğu kabul edilebilir bir gerçek.
Peki siz bu programlardan birisine katılır mıydınız katılırsanız olmazsa olmaz istekleriniz ne olurdu?


0|0
16|13

En İyi Kız Görüşü

  • show amaçlı çıkıyo hepsi ortaya habire bişe atıyolar ciddiye almıyorum pek ;)

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 15

  • Yaa bırak hepsinde kavga dövüş... kavganın olduğu ortamda zor yuva olur

    0|1
    0|0
  • Çok sinir bozucu programlar.

    0|1
    0|0
  • Evde kalırım yine de katılmam öyle programlara.

    0|1
    0|0
  • Evlilik kutsaldır diyen mezarında ters döndü :(

    0|1
    0|0
  • asla katılmam, yalnızlıktan ölsem yine katılmam

    0|1
    0|0
  • Hepsi özürlü

    0|1
    0|0
  • Yasallaştirlimiş pezevenklik diyorum

    0|1
    0|0
  • Bakmamak :D

    0|1
    0|0
  • Canım sıkıldıkça kendimi guldurmek için izliyorum 😂☺ siz anlayın ☺😊

    0|1
    0|0
  • bir gün oraya düşcem

    0|1
    0|0
  • Sonumuz zaten oralar

    0|1
    0|0
  • Saçma 😆

    0|1
    0|0
  • Ben ciksam butun eski sevgililerim arayip bozar benim isi :)

    0|1
    0|0
  • Basvurdum :)

    0|1
    0|0
  • Vizelerden sonra iyi ki böyle bir program var dedim iyi ki yapmışlar okulu bırakıp oraya gidicem heralde 😑

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • En nefret ettiğim programlar arasında rtükte görev yapsam hepsini yayından kaldırıp yayınlamak isteyen tv kanallarının uydu yayın haklarını bozmak isterdim

    0|1
    0|0
  • Son çare orası diye düşünüyorum

    0|1
    0|0
  • Seda sayanın programindada evlenen gormedim daha hepsi ajanstan tutulmuş insanlarin aliştirilmiş oldugu ve bagimlilik yaratacak senaryolar kurulu bir program olarak goruyorum esra erol hiç olmazsa iyiydi biraz annem bakardi ama onlarda olmasa buyuklerimiz neye gulerde neyle vakit gecirir :)

    0|1
    0|0
  • Cok sacma bence.

    0|1
    0|0
  • Beynini evde bırakıp toplanan bir toplum olarak görüyorum :)

    0|1
    0|0
  • kesinlikle show yapmak için kurgulanan programlar. bizim kadınlarımız da ağızları açık ayran budalası gibi pür dikkat izliyorlar. ne günlere kaldık yaa

    0|1
    0|0
  • Katılmam ya.

    0|1
    0|0
  • saçmalıktan öte birşey değil ^-^

    0|1
    0|0
  • izleyenlerin galiba oksijensiz hayat yaşıyorlar diye düşünüyorum.

    0|1
    0|0
  • Elimde olsa hepsini kapattırırım.

    0|1
    0|0
  • Kesinlikle show diyen arkadaşlara katılıyorum ve oraya gidenlerin sicili kirli olduğuna da emininm:)

    0|1
    0|0
  • Zaman kaybi.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...