Esra erol daki hanife kovuldu mu?



bu kızı transfermi etmişler ya :D esra erolu transfer ettiler bunlarıda yayın içinde transfer ediyuorlar ben kovulduğunu düşünüyorum siz nediyorsunuz esra erolun gözdesiydi bu salak


0|0
9|8

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 7

  • Termitlerin ağacı kemirmesi gibi, bizliğimizi kemiriyorlar, bu tür yayınlarla. Örf, adet, gelenek bunlar bizimdi, kol kırılır yen içinde kalırdı, kendi özelini kanuşmak adına insanlardan utanılırdı, bu programların reytingine baktım. İlk yüzde, Zuhal Topal 29, Esra Erol 34, evleneceksen gel 35, işte benim sitilim 52 sırada bu sıralamanın yarısından az olan diziler iki haftada kaldırılıyor. Neden sizce bukadar az seyredilen programların bukadar reklamı yapılıp hala zorla ekranda tutuyorlar? 57 ülkede aynı anda başlamış bu evlenme programları, bunların sponsoru kimler? çocuğum bana birşey anlattı, okulda bu tarz benim oynuyorlarmış, kızım okulda en çok anlaştığı arkadaşına "bende oynayacağım" dediğinde, "sen ne anlarsın tarzdan"deyip aralarına almamışlar çok zoruna gitmiş o olaydan sonea programı izlemeye çalıştı ben engelleyince durumu anlattı. Evlenme programında kavga, yemek programında kavga, kıyafet programında kavga, haberleri saymıyorum çizgi filmlerde bile kavga, bukadar kavganın içinde çocuklara sevgiyi nasıl öğreticez? Biz televizyon denen cambaza bakarken geleceğimiz çalınıyor. Ya o kanallar düzelir, ya da biz değerlerimizden oluruz. Mesela Anadolu'nun kültürünü bırakın adını duymaz olduk, Atatürk, din, örf, onur, anane, bunları taşımayan bir nesil, ne memleketini savunur, ne çocukların, kadınların, mazlumun hakkını savunur.

    2|0
    0|0
  • bir ara özer'in peşinden koşuyordu bunla şey çiğdem
    Sonra ne oldu bilmiyorum 😂

    4|0
    0|1
  • Bence umut u görmek için kendini kovdurdu

    3|0
    0|0
  • Bunlar kimdir tanımam videoda dikkatimi çeken yemek mevzusu. Kızlar erkekler için yemek çok önemli yemek yapmayı bilmeyen kızlar ölsün :)

    1|0
    0|0
    • ben kurtuldum

    • Sevindim :) yemek o kadar önemli ki az önce kızın biri gün var diye köyü açıp tabaklari paylasmis görünce asıri mutlu oldum hamarat kızları seviyorum :)

  • Koca mi Lazım kız seni gidi seniii

    1|0
    0|0
  • ahahhah aynen kardeşim kovulmustur ^^

    1|0
    0|0
  • bu program hala devam ediyor mu :(

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Bu hiç sevmiyorum

    1|0
    0|0
  • Bence kendi istegiyle diger kanala gecti

    1|0
    0|0
  • ne olduğunu bende anlamadım zuhal topalın programına geçti hanife bir baktım orda.. gelir gelmez de ortalığı karıştırdı yine.. esra erolun gidişini fırsat bilip gitti bence.

    2|0
    1|0
    • esra onu sevmiyor ki artık esra sayesinde adam oldu kancık ya :D

  • Umut için bence.

    1|0
    0|0
  • Bu kadın programları niye kadınları aşagı cirkef gösterme cabasında.
    Bir kadın kibar nazik olmalı
    Çirkef olmamalı.
    Bu tarz benim
    Benim stilim
    Kısmetse olur
    Seda Sayanla evlen
    Zuhalle evlen
    Esrayla evlen.
    Gerçekten niye bu kadar atışmalı.
    Rezillik başka bisey degil.
    Kızlar ve erkeklerde var tabi.
    :)))
    Biz kadınlar böyle aşağılık kompleksli degiliz.
    Bizler narin kibar hanımefendiyiz

    1|0
    0|0
  • Seda sayanda da bir Hanife vardı noldu ona ya

    1|0
    0|0
  • Kiz sen tum evlendirme programlarini izliyon mu? Ne buluyorsun su sacma sapan programlarda

    2|0
    0|0
  • Ya şu malları izliyo musunuz cidden :D

    3|0
    0|0
    • evet ne yapayım :D

    • Bunlar evlenmeye gelmemiş ki az talipleri çıksın egoları şişiyo götleri tavan yapıyo sonra daha iyi talip bekliyorlar derken programi bitiriyolar :D

    • gelen iyi talipleride gönderiyorlar

Yükleniyor...