Arkadaşlar Kenan İmirzalıoğunu birtek benmi brusleeye benzetiyorum, başka benzeten varmı?

Kenan imirzalıoğlunu brusleeye benzetiyorum szicede benzemiyormu?


0|0
0|1

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

  • micheal jackson da zaten ajdara benziyor- david beckham ankaralı namık bunlar gerçekler yani

    0|0
    0|0
    • ya sen bruslee ile kenan imirzalımoğlunu kafanda bir canlandır hele.. bana hak vereceksin..

    • troll yapma :D biri 190 küsür biri 170 nasıl oluyo? :D

    • ya trollden değil.. ikisininde surat ifadesini hatırla.. tabiki boy farkı var ama ikisin de bakışı gözlerinin çekikliği keskinliği falan benziyor.. tıpatıp değil ama bir benzerlik var bence..

Yükleniyor...