En sevdiğiniz çizgi film?

Hepiniz vardır hatta şimdi bile izleyeniniz vardır. Dürüs olayım ben şimdi bile bazen açıp çizgi film izliyorum.


0|0
16|4

En İyi Kız Görüşü

  • susam sokagi benim icin apayri bir yere sahip yaa. ha suanda ne izliyorum? kucuk yigenim sagolsun pepee nin sarkilarini bile ezberledim 😂

    0|1
    0|0
    • evet şimdi de hep pepe. bir de ne kadar tipsiz o pepe be :)

    • Hepsini Göster
    • eig icin tesekkuler bu arada 😊

    • teşekküre gerek yok çünkü eig

Kızlar Ne Diyor 15

  • Eskilerden Spider-Man Animated Series (1994), hala en sevdiğim süper kahraman kendisidir. Yeni çizgi filmlerden Gravity Falls ve Adventure Time'ı izliyorum denk gelirse.

    0|1
    0|0
  • Ay ay en sevdiğim Beavis&Butt-head pek bilen yoktur, çocuklara hitap etmiyo zaten.

    bir de Adventure Time hastasıyım, artı olarak Gumball ve Regular Show 😊😊

    0|1
    0|0
  • Cedric, Oscar Çöllerde

    0|1
    0|0
  • Kod adı afacanlar var ben onu çok seviyorum ya 😄

    0|1
    0|0
  • tom ve jerry

    0|1
    0|0
  • tom and jerry

    0|1
    0|0
  • Çok fazla sevdiğim çizgi film var yaa 😂😍 Casper ı çok severdim Şirinler i de. Sünger Bob 😍 Yenilerden Teen Titans Go , Regular Show u çok severim. Powerpuff Girls ü çok severiim 😍 daha hatırlamadığım bisürü var ya cidden çok seviyorum çizgi filmleri 😄😄

    0|0
    0|0
  • şirinler

    0|1
    0|0
  • masha <3

    0|1
    0|0
  • as said by ginger

    0|1
    0|0
  • Şirinler :D

    0|1
    0|0
  • Gumball
    Regular Show bayilirim ikisinede :D

    0|0
    0|0
  • Taş devri

    0|0
    0|0
  • Oscar çöllerde

    0|0
    0|0
  • Tom ve jerry hala izlerim 😂

    0|0
    0|0
    • Aynen. Hatta tv de hiç görmüyorum ama nette açık bakıyorum bazen

Erkekler Ne Diyor 4

  • tusibasa...

    0|1
    0|0
    • o kaleciyi hiç sevmezdim :)

    • ben gülerdim topun gelişi kaleye tam 10 dk bulurdu birde kurtarış sahnesi ile yarım saat olurdu herhalde...

    • topu vuruyordu o kaleye gidişi o kadar uzatıyorlardı ki araya reklam bile koyuyorlardı hatta bitirip diğer bölümde gösterdikleri de oluyordu.

  • Spiderman ")

    0|0
    0|0
  • Tazmanya Canavari bide Degerli

    0|0
    0|0
  • IMMMM NASI GİDİYOR CINIMM

    0|0
    0|0
Yükleniyor...