Acun Medya hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yaptığı programlar başarılı ama bizlere katkısını tartışabiliriz? Eğlendirme dışında bir fonksiyonu da olmalı di mi?


0|0
28|29

En İyi Kız Görüşü

  • Milletin beynini yıkayıp batının sadece eğlencesine özendirmesi bu millete en büyük katkısı (!) dır.

    3|2
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Milleti saçma sapan programlarla oyalayıp paralarını alan bir kurum. Her programına baktım ve hiçbirisi eğlendirmedi. Nasıl başarılı olabiliyor, anlamıyorum.

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 27

  • Bence milletin aptalliklarindan faydalaniyorlar ve para kazaniyorlar. Yoksa hiçbir zihniyet kalkıp da neredeyse ömrünün dörtte birini Acun Medya programları izleyerek geçirmez. Şimdi diyeceksiniz sen hiç mi izlemedim diye. İzledim ama izlemeler sadece televizyon kanallarını dolaşırken 5 er dk bakmadan ibaret. Onun dışında saatlerimi verdiğimi söyleyemem.

    0|1
    0|0
  • Bos beles programlar. Ozelikle 'iste benim stilim'deki cirkeflerin amacinin reyting oldugunu anlamayip izleyenleri de ben anlamiyorum.

    3|1
    1|0
  • Acun tv8i alınca yaptigi ilk eylem haber bültenini kaldırmak oldu

    1|1
    0|0
  • paraya bir turlu doymayan insan. yurt dısında ki programları kopyala yapıstır yapar ilk ben buldum diye kakalar

    1|1
    1|1
  • eğlendirme de değil, beyin sulandırma diyelim :D

    0|1
    1|0
  • Başarılı olabilmesi için kendi formatı olması gerekir Acun medyanın bütün formatı devşirme. flash tv bundan daha ii

    0|1
    0|0
  • katkısı yok.

    0|1
    0|0
  • Ya adam basarili ya hakkini yemeyelim:)

    0|1
    0|0
  • Saçma ve boş... O kadar saçma ki izlemeyenlere, bilmeyenlere cahil muamelesi yapılmasının abesliğini bile fark edemiyor insanlar. İnsana iyi hiçbir şey katmadığını düşünüyorum programların ; ama acun a servet kattı o ayrı.

    0|2
    1|0
  • Televizyonda ki o kadar gereksiz cart curttan daha gerekli olduğu bir kesin.

    0|1
    0|0
  • Evet özenti, belki programları başkalarından alınma falan ama nereye el atsa yaptığı iş tutuyor.

    0|1
    1|0
  • adam paraya para demiyo bee

    0|1
    0|0
  • Katılıyorum bir katkısı yok

    0|1
    1|0
  • Bence Türkiye'nin en iyisi, rakibi yok. Adam işini iyi yapıyor.

    0|1
    0|0
  • İnsanları aptallaştırıyor

    1|1
    1|0
  • küçük top yoktu ondan lol :D sjsjsj anlayana

    0|1
    1|0
  • eğlenceli bence

    0|1
    1|0
  • Tv8i çoktan sildim

    0|1
    0|0
  • yaptigi programlarin hic birini izlemiyorum mal kesime hitap ediyor cahil insanlara hitap ediyor

    0|1
    1|0
  • Çoğu kanal ve programlar başlı başına gereksiz. Bizi batıya özendirmeye çalışan , aile yapımızı bozan şeyler.

    0|0
    0|0
  • tayyip yavşağı bır adamın programlarını izlememde izlettirmemde

    0|0
    0|0
  • Ya sanki diğer kanallar ful bilgilendiriyor ne istiyorsunuz şu adamdan flash tv açıp halay mi cekelim

    0|0
    0|0
  • katkısı eğlence odaklı. eğlenmek isteyen stresten uzak olmayan herkes açıp TV8 i gülüp eğlenebilir. onun dışında başka formatlar için zamanı var o kanalın.

    0|0
    0|0
  • Eğlendirse yeter bence

    0|0
    0|0
  • Sunuyor zaten misal yeni yetenekler gorunce bizi teşvik edip sosyalleşmeye itebiliyor

    0|0
    0|0
  • Nerden nereye diyorum, Acun Acun Acun Firarda diyişi kulaklarımda

    0|0
    0|0
  • Yaptığı programların büyük çocunluğunda yetenekleri eleyip, soytarıları birinci yapıyorlar. İnsan beynine feci zararlı programlar aynı zamanda.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 28

  • Kanalı satın alıcağı zaman ben eğlence kanalı yapacağım demişti şimdi kimse saçma sapan işler yapıyor diyemez saçma sapan işler yapıyorsa neden bu kadar tutuluyor? Adamın yaptığı her iş başarılı bu küçümsenecek bir şey değil şimdide bir şekilde kazanıyor para ama Eser yenenler İbrahim büyükak ve Oğuzhan koç'un onlarla birleşmesi yanlış oldu bana göre.

    0|1
    0|0
  • yabancıların bulduğu yarışma programlarının aynısını türkiye'de yapmak başarıysa başarılı.

    1|1
    0|0
  • Sacma sapan birseyler yapiyor. Bizi empoze etmek icin ayarlanmis birisi, batinin copluklerini bize kakalamaya calisan birisi, ayrica bir insan bu kadar kisa zamanda sifirdan yuze nasil cikar, bence finansoru var, ve bizim kulturumuze ayrikiri seyleri bize monte etmeye calisiyor.

    0|1
    0|0
  • Insanlarla imzaladigi sozlesmeler çok agir

    0|1
    0|0
  • Ilgilenmiyorum izlemiyorum.

    0|1
    0|0
  • 0|1
    0|0
  • illuminatiyi iyi besleyen bir medya kuruluşu

    1|1
    0|0
  • Başka bir fonksiyonu olmasını neden bekliyorsunuz... Acun Ilıcalı, TV 8'i sayın aldığı ilk gün Türkiye'nin eğlence kanalı olacaklarını belirtmiş ve bu bağlamda "İnsanlar zaten istediği anda haberlere internet üzerinden ulaşabiliyor" diyerek haber merkezinin işine son vermişti.

    0|0
    0|0
  • Taktik belli, eğlendirerek uyutma uyutarak beynini yıkama ve beynini yıkama karşılığında akpden aldığı para... Kârlı bir iş yani, acun yakında bir uçak filosu kurar.

    0|0
    1|0
  • gereksiz bir oluşum abartmıyorum tamamiyle gereksiz yetymezmiş gibi zararlı Türk milleti için atom bombası kadar tehlikeli patentini aldığı aptal programlarla özellikle Türk kızlarının aklını karıştırıyor onları insana ve paraya tapan , özenti, vasıfsız, görüntüye tapan insanlar yapıyor izlemeyin izlettirmeyin tehlikeli

    0|0
    0|0
  • Formatları denenmiş ve başarılı olmuş şekilde getiriyor ve kesinlikle başarılı bir yapımcı. Ama asli görevinin insanları tv başına kitlerken gündem değişikliğine zemin hazırlamak olduğunu düşünüyorum.

    Ayrıca kendisi en ufak fırsatta karşısındakini ezmek pahasına espri yapmaya çalışan biri, pek sevmem o tarz insanları :D

    0|0
    0|0
  • Para b*k

    0|1
    0|0
  • adam zaten kanalı aldıgında ben eglence kanalı yapacagım kanalı demişti.
    amaç oydu yani

    0|0
    0|0
  • elbette

    0|1
    0|0
  • Hiç sevmem programlarini çok sikici geliyor bos yere zaman kaybi onlara bağlanıp izlenmek sen izliyorsun adam milyonlari kazanıyor

    0|0
    0|0
  • ne yapacak sanal okul mu açsın tvde bugün kü dersimiz rasyonel sayılar herkes kanalı değiştirir dersten kaçmış gibi olruz

    0|0
    0|0
  • Uyuşturuyor insanları, kötü huylara teşvik ediyor.

    0|0
    0|0
  • Her iktidara bir Acun lâzım...
    Milleti oyalayan ama millete hiç bir katkısı olmayan,
    Boş ve aptalca programlar ile iktidarin ekmeğine yağ süren...
    Tam olarak düşüncem bu. ..

    0|0
    0|0
  • İlluminatius :D

    0|0
    0|0
  • son 5 yıldır hicbir TV kanalı izlemiyorum, Acun gibi sıradan birinin bu kadar büyük hamleler yapabilmesi siyasi manevraları yalamasındandır bana göre.

    0|0
    0|0
  • şu an bence turkiyedeki en iyi yerli entertaiment kanali ve bence talepleri karsiliyor ve parayi kiriyor acun muhabirlikten nerelere

    0|0
    0|0
  • Beğenerek izliyorum bence gayet iyi

    0|0
    0|0
  • İyi para kaldırıyor

    0|0
    0|0
  • ne programı tek yaptığı yabancıları taklit etmek ve iktidar yalakalığı yapmak

    0|0
    0|0
  • RTEnin yağcısı bir cok medya dahası var

    0|0
    0|0
  • izlemezsek hiç bir şey olmaz

    0|0
    0|0
  • Diğerleri çok mu iyi programlar acaba?

    0|0
    0|0
  • Katkısı sıfır sıfır sıfır.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...