Bu evlendirme programları hakkında ne düşüyorsunuz?

Böyle saçma programları kaldırsınlar ne saçma ya 😊 siz ne düşünüyorsunuz bu programlarla ilgili?


0|0
1319

En İyi Erkek Görüşü

  • Evlendirme programı ama, Aynur hanım babası ile barışacak mı? Artık sadece evlendirme yapmıyorlar bence yararlı :D

    Çok televizyon izlemediğim için sorun yok ama böyle 1-2d sonra kafa yapıyor izlemeyin izletmeyin.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Manavlari bilirsiniz. Ne yaparlar? Domates biber... koyarlar. Üzerlerine etiket yapıştırırlar. Bu evlendirme programlarını ben aynı onlara benzetiyorum. Resmen insanları diziyorlar. Etiket niyetine de statüsünü, bulunduğu sınıfı söylüyorlar. Arada pek de bir fark bulamıyorum sahsen.

    1|0
    1|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 18

  • Tvlerde yayınlanan programların tamamı saçmalık nasıl bir zeka ile yaratılıp nasıl bir kitleye hitap ediyor hala anlamış değilim

    1|0
    0|0
  • çoğunda arkadaşım çalışıyor tamamen dümen!

    1|0
    0|0
  • Evlendirme programları, Türk milletinin aslında ne kadar rezil huylara sahip olduğunu, yaşı kaç olursa olsun gelişmemiş, kendini geliştirmemiş kimselerden oluştuğunu yüzüme yüzüme vuruyor.

    1|0
    0|0
  • kaldırmasınlar bir kaç yıla katılacam bende :D

    1|0
    0|0
  • Saçma birde annanem le dedem sabahtan akşama kadar izlerler :D yok o ona talip oldu o ondan elektrik alamadı o kısa devre yaptı sanki evlenme programı değil elektrik santrali

    1|0
    0|0
  • evlendirme değil daha çok eğlendirme programları..

    1|0
    0|0
  • Esra ablayı severim

    1|0
    0|0
  • Kültürü parçalamak için sanırım.. bilemiyorum.

    1|0
    0|0
  • Gereksiz Saçma ve bissürü Ağıt ithamlar yazmaya erindim şu anda :)

    1|0
    0|0
  • izleyemiyom ya :( çalışıyorum

    1|0
    0|0
  • Tüm acizler oraya gidiyor 😂😂💍

    1|0
    0|0
  • Beyin kanseri yapar

    1|0
    0|0
  • ne güzel millet bir birlerini tanıyıp evleniyorlar kaldırılmasın

    1|0
    0|0
  • bildiğin ahlaksızlık

    1|0
    0|0
  • tam bir g*vat işi

    1|0
    0|0
  • boş, boktan ve boş işlerin habercisi

    1|0
    0|0
  • benim bir tanıdığım ordan evlendi şimdi mutlu çocuğu bile var

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • çok gülüyorum ya komediler

    1|0
    0|0
  • nefret

    1|0
    0|0
  • Evlenme programı, evlenme programı olmaktan çıktı. Herkes gidip katılmalı baya entrika ekşın falan var djdhs

    1|0
    0|0
  • Izleme olur biter kafa yormaya gerek yok

    1|0
    0|0
  • çeşit çeşit insan çıkıyo kavga gürültü kıyamet izliyorum

    1|0
    0|0
  • Saçma buluyorum

    1|0
    0|0
  • Kurgu olduklarını düşünüyorum

    1|0
    0|0
  • Rezillik bence.

    1|0
    0|0
  • Bende hep öyle derdim :) işten ayrıldım evde dinlenme aşamasında bir tanesine bir kapıldım :) izlemeden duramıyorum. Eğlenceli aslında :)

    1|0
    0|0
  • Zaman kaybından başka hiçbir şey değil

    1|0
    0|0
  • fazlasıyla itici ve samimiyetsiz

    1|0
    0|0
  • Hayatta sanki hiç sacma seyler olmuyor mu kaldirmasinlar bence millet izleyip zaman geçiriyor gülüyor eğleniyor : ))

    1|0
    0|0
Yükleniyor...