Evlilik programlarını izliyor musunuz?

Bu programlara gelenlerin amaçlarının evlilik olduğunu düşüneniniz var mı? Yorumlarınızı merak ediyorum.


0|0
3539

En İyi Erkek Görüşü

  • Oradan bir cacık olmaz.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ahmet Şükrü'ye talip olucam :D

    1|0
    0|0
    • Kız demin internetten baktım o adam deden yaşında napacan onu :)

    • Adamın gözlüklerine tutuldum ben, o gözleri benim için saklıyor olacak :D

    • Ha ha ha :)

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 38

  • Yok arada bizimkiler bakarsa makara oluyo :)

    1|0
    0|0
  • çok saçma kriter filan ne alaka mk çiftleştirmek resmen uygun olması yetmez aşk olmadıktan sonra bir insana nasıl sarılıp öpebilirsin ki

    0|0
    0|0
  • yok izlemiyorum :D

    1|0
    0|0
  • Ven seda sayaninkini izliyorum
    Cigdemle ozer komediydi yaaa :D
    Sonra yusufla melek hahah
    Sen izliyomusun

    1|0
    0|0
  • Zuhal topal :)

    2|0
    0|0
  • zor kalmadıkça.)

    1|0
    0|0
  • Maaş alıyorlarm..
    Ne evlenmesi kanki yaa :)

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle izlemiyorum.

    1|0
    0|0
  • Tabikide yok öyle bisey

    1|0
    0|0
  • hç izlemem çok saçma bence

    0|0
    0|0
  • reyting lazım kanala :)

    1|0
    0|0
  • çok saçma

    0|0
    0|0
  • hayiirrrrrr:D

    1|0
    0|0
  • Denk gelirsem vakit geçsin diye :D

    0|0
    0|0
  • adağım var izdivaç praogramlarının bittiğini görürsem kınalı horozu kesecem... o derece sinir oluyorum...

    0|0
    0|0
  • Annem ızlıyo arada bende şahıt oluyorum :S Arada guluyorum arada utanıyorumdeğişik duygular yasıyorum denk geldıgımde :D

    0|0
    0|0
  • bazen gülmek için işteyken açıyoruz

    0|0
    0|0
  • Hayır izlemem hiç bir zaman.

    0|0
    0|0
  • izlemiyorum
    bir kaç kaşar gelmiş edebiyat yapıyor

    0|0
    0|0
  • Bazen denk geliyorum. İnsanlar kafayı yemiş diyorum. :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    18

Kızlar Ne Diyor 34

  • Amaç para kazanmak ve prim yapmak

    1|0
    0|0
  • hayır izlemiyorum

    1|0
    0|0
  • Aslı ile emrah
    Ayça ile Emre
    O kadarını biliyorum 😂😂

    0|0
    0|0
  • bazıları gerçekten evlenmek için geliyor ama şov amaçlı gelenler zaten kendini belli etmeye başlıyor

    0|0
    0|0
    • Zaten giyinisinden belli mini etek

    • yani zaten iran dan gelenler baya abartılı giyinebiliyorlar
      belli oluyo işte bir şekilde

  • eskiden işsiz dönemimde izliyordum yalan olmasın dfH:G çok değişik bir kafaları var yalnız :D

    0|0
    0|0
  • Izliyorum eglenceli oluypr

    0|0
    0|0
  • Amaclari ne bilemem ama izlyorum. Bu aralar kisetse olura sardim resmen :)

    0|0
    0|0
  • Evet izliyorum, çok komik oluyor..

    1|0
    0|0
  • Izlemiyormmm

    0|0
    0|0
  • Hayır izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Oraya çıkanların hepsi para alıyor seyirciler bile.

    0|0
    0|0
  • Arada

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • ekranda görünmek için yapıyolar bence

    1|0
    0|0
  • Hayır tabisi

    0|0
    0|0
  • bence amacı evlilik olanlar klısa sürede evleniü gitti ::D

    0|0
    0|0
  • Valla evleneceksen gel acaip komik gcfhgf Ben arada izleyip gülüyorum :D

    0|0
    0|0
  • eğlenceliii ben izlerim :D

    0|0
    0|0
  • denk gelirse izlerim

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    14
Yükleniyor...