Böyle trans mı olur lan?

Bu sarina valentina adindaki kiz benden daha guzel bu ne adaletsizlik ya boyle transmi olur

Böyle trans mı olur lan?



Güncellemeler:
p*rno yıldızıymış kendisi ismi Sarina Valentina

0|1
12|31

En İyi Erkek Görüşü

  • Elini bir atıyorsun yaprak... Herkes şok herkes iptal.

    6|3
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 30

  • Benden yakısıklı bu :)

    0|0
    0|0
  • kızlardan yınede guzel olamaz

    0|0
    0|0
  • Orjinali her zaman en güzel olanıdır allah yapısından vazgeçmem

    2|0
    2|0
  • Ya bu Trans mı gerçekten :):)

    0|0
    0|0
  • daha güzelleri var ;p

    0|0
    0|0
  • Adalet nerde

    0|0
    0|0
  • Vay vay vayyy bu nedir ya boyle

    0|0
    0|0
  • güzel olsa ne yarar dier dünyası yanmıs kızın haline sükret bence

    1|0
    0|0
  • verse soluksuz :D

    0|0
    0|0
  • Sen de biyle ciplamk foto paylas sen de trs olursun

    0|0
    0|0
  • Eeeeeeeeee övünmeyin * kızlar makjay sayesinde adam kafesine konunuyonuz l*n :)

    0|0
    0|0
  • Bu trans sa bende KRAL ım mk :D

    0|0
    0|0
  • yaptık oldu

    0|0
    0|0
  • Olur daha guzeleri var

    0|0
    0|0
  • * böyle işi

    0|0
    0|0
  • Belki sen daha güzelsin, görmedik ki bilelim...

    1|0
    0|0
  • Siz de kendinizi nimeten sayıyorsunuz tabi :D

    0|0
    0|0
  • Bu guzellikde bir yere kadar yani :D

    0|0
    0|0
  • Oha bu tro mu dsjfksd

    0|0
    0|0
  • Türkiyede böyle translar olsa 7 24 zikerim

    0|0
    0|0
  • transların cogu kadından güzeldir, başka bişey söyle..

    0|0
    0|0
  • Google Translate kullanmış herhalde.

    0|0
    0|0
  • ibnemiymiş bu :)

    0|0
    0|0
  • sen ne ya, bu hatun yeryüzündeki % 90 hatundan güzel :))

    0|0
    2|0
  • Trans dedin beni can damarımdan vurdun kızdan bile güzel be

    0|0
    0|0
  • yoklukta kayarım ben buna

    0|0
    0|0
  • beton mk

    0|0
    0|0
  • oluyormuş demekki

    0|0
    0|0
  • ne sakso çeker be. telefonu var mı

    0|0
    0|0
  • Ben banyoya gidiyorum beyler bu trans sa bizdekiler ne

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • senden güzel yani :D

    0|3
    0|0
  • Şimdi bu trans miyimis? Ben şok!!! 😱😱 bu transsa ben de ajdarım.

    0|0
    0|0
  • Oha taş dfghgf

    0|2
    0|0
  • Estetik ve makyaj herseyin ustunu ortuyor. Ama kimi translar dogalindan guzeller cidden

    0|1
    0|0
  • Mk ne desem bilemedim mk

    0|1
    1|1
  • Oha cok guzel :)))

    0|0
    0|0
  • adalet dediğin nedir? herkesın guzel, zengın mı olması?

    0|0
    0|0
  • demekki oluyomuş bu kadar ameliyatı olsan sende olursun.

    0|0
    0|0
  • harbiden güzelmiş be :D

    0|0
    0|0
  • Valla kiskandim :)

    0|0
    0|0
  • Kızlara taş çıkartır yuh valla😄

    0|0
    0|0
Yükleniyor...