Türk filmlerinden neden hep aynı konular var?

neden düzgün film ceviremiyoruz masraftan kaçıldığı için mi? 10 kişi bul aşk filmi cevir dabbe cevir
recep tek basına küfür etsin komedi olsun
terminatör 23 sene önce cekildi biz böyle film yaptık mı? hiç sevmiyorum türk filmleri
katılan varmı?


0|0
4|3

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 3

Erkekler Ne Diyor 3

  • Abi yeşilçam tavsiye ederim canım kardeşim özellikle ne Zaman izlesem ağlarım. Babam ve oğlum var mesela o da çok güzeldir.

    0|0
    0|0
    • yeşilçam elbette unutulmaz canım kardeşimde cok acıklı yaa
      ama artık günümüzde bişeyler yapmalıyız biz hababm sınıfı cekerken adamlar alien 1 filmini cektiler izlersen o filmi 2000 sanırsın ama 79 yapım

    • Öyle abi haklısın o konuda benim kastetmeye çalıştığım iyi filmlerimiz de var :) dediğin gibi örneğin ghost veya ne biliyim bir leon seviyesine çıkamadık ne yazıkki.

  • muhalif ve kaliteli yayın yapanlara sansür uyguladıkları için.
    behzat ç
    olacak o kadar
    leyla ve mecnun gibi

    0|0
    0|0
    • bu saydıkların boş filmler olacak o kadar 10 seneden fazla seyrettim eskiden cok güzeldi ama kadro değişince falan oda bozdu

    • birincisi boş olsa sansürlenmezdi her bölüm sonrası uyarı alıyolar. boş olmasının sebebi uygulanan baskıdır. adam diyor bir daha siyasi birşey yapmıyıcam bu saaten sonra neden öyle acaba?
      behzat ç.'ye boş diyosan senin için herşey boştur.

    • ben bilim kurgu türü şeylerden bahsediyorum o tür dizileri herkes yapıyo

  • Komedi de kötü değiliz. Ama bilim kurgu Korkuda kötüyüz. Bilmişiz bir cin filmi hep aynı şeyi tekrarlıyoruz Türk milleti cine inandığı ve korktugu için sanırım hep cinli filmler.

    0|0
    1|0
Yükleniyor...