Bugüne kadar izlediğiniz en iyi türk dizisi hangisiydi?

Şimdi bir ton dizi yazacaksınız kiraz mevsımı aşk bilmem ne aşk bılmem ne aşk flaan filan seçenekler şurda :D

  • Leyla İle Mecnun
    47% (9)29% (5)39% (14)Oy Ver
  • Kurtlar Vadisi
    5% (1)24% (4)14% (5)Oy Ver
  • Behzat ç
    0% (0)18% (3)8% (3)Oy Ver
  • Ezel
    26% (5)24% (4)25% (9)Oy Ver
  • Diğerleri zengin kız fakir oğlan ya da zengin erkek fakir kız diizileri :D ıyyy
    22% (4)5% (1)14% (5)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
8|10

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Ezel çok farklı benim için belkide bidaha öyle dizi glmez Kurtlar Vadisi zaten fenomen bir dizi oda çok çok iyi ama eski tadından uzak birde Türk tarihinin gelmiş geçmiş en çok izlenen dizisi %83 share görmüş bir dizi var Asmalı Konak diye oda efsaneler arasında şıklardada olmalıydı.

    0|1
    0|0
    • hocam ben eski dizileri cok koymadım aslında uzatırdım ama uzatmak ıstemedım yoksa şıklara bir sürü şey eklerdim 4 farklı konuda dızı koydum ve kendı alanlarında en iyiler aynen öyle kenan varsa zaten o dizi tutar.

    • Anladım dostum ama Asmalı Konak saati Türkiye genelinde trafik olmazdı sen düşün bende küçüktüm ozamanlar haberlerde gösteriliyordu Asmalı Konak saati sokaklar bomboş %83 az değil nerdeyse ülkenin tamamı :) Ama Ezel ve Kurtlarıda çok sevdim Kurtlar Vadisi 1-99 bölüm Ezel tamamı.

    • kurtlar vadisini ıkı bölüm izledim seveni cok ama oktay kaynarcalı ölünce ben o polata alışamadım yakıştıramadım oktay kaynarcalı yakışıyor mahfyalığa. asmalı konak aynen :D

Kızlar Ne Diyor 7

  • İnsanların görüşlerini sorup bir de ııyyy demen hoş değil. Söylemicem tepki olarak -_-

    0|1
    0|0
    • iyide gelip şimdi için aşk ve ya meyve ısımlerı olan bir diziyi söylersen nasıl bir tepki verebilirim acaba? hadi söyle ama mantıklı birşeyler olsun

  • Kurtlar Vadisi tabi ki.

    0|1
    0|0
  • Ezel bence en iyisiydi kurtlar vadisi de oktay kaynarca cikana kadar iyiydi :)

    0|1
    0|0
    • Aynen yako ezel candı ya ve kurtlar vadisi tespitinde ibretlik.!

  • Aşkı memnu

    0|1
    0|0
  • suskunlar

    0|1
    0|0
  • Üzüm Hoşafı 💕 şaka şaka Çilek Kokusu diyorum

    0|1
    0|0
  • Diğerleri zengin kız fakir oğlan ya da zengin erkek fakir kız diizileri :D ıyyy

    0|1
    0|0
    • adını söyle dicem ama sımdı sormaya da gerek yok hepsi aynı zaten

Erkekler Ne Diyor 9

Yükleniyor...