İşte Benim Stilim rezilliği hakkında ne düşünüyorsunuz?

"Jüriye saygı duyun" diyorlar jüri dedikleri de bir rüküş teyze bir kadın berberi birde yabancı uyruklu seks işçisinden oluşuyor.



0|1
11|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Açıktan yapınca ayıp gizli yapınca suçlu değil ne yaparsın.

    3|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • TV denilen şey bir aptal kutusudur. Başta aklın başında bile olsa izlemeye devam ettikçe aptallaşırsın ve sonunda süzme aptal olursun gerçeği ortadayken sadece o programı eleştirmen haksızlık olmuş. Sanki diğer programlar çok mu "donanımlı" ? Çarkıfelekler, ben bilmem eşim bilirler, survivor'lar.
    "fosforlu kedi gözleri gibi... " cümlesini kurarak Türk Düşünce Tarihi'ne ismini altın harflerle yazdıran türkücü filozofları yaratan da TV kutuları değil mi?

    2|10
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Dünyanın en aptal elbiselerini moda diye giydiriyolar millete geçen hafta siyahi olarak oraya çıkan bir beyaz vardı ya o beni bitirdi :D

    3|0
    0|0
  • Juri'den önce oraya çıkanın aklından şüphe etmek lazım seyrederken ben utandım
    insan kendini bu kadar mı rezil ettirebilir.

    2|0
    0|0
    • Ya jüri denen insanlar ağla diyor agliyorlar dans et diyor hiç bişey olmamis gibi dans ediyor o da çıldırdım, rezalet cidden.

    • En güzeli izlememek jüridekiler zaten acaip yarışmacılar onlardan da acaip.

  • Juri ne yapsın yarışmacılar hadini bilmiyor

    1|0
    0|0
  • Saçma sapan bir program

    1|0
    0|0
  • Ivana sert ile ilgili iddianı ispatla mukellefsin.

    1|0
    1|0
  • Madem bu kadar rahatsızsın, sen olsana orada delikanlı? Evde ayaklarını sehpaya uzatıp böyle saçma programları takip ederek herhangi bir yerde olabileceğinde şüpheli ama. Herneyse.

    2|0
    1|0
    • Takip etsem programı yermem zaten. Mühendislik okuyorum abim tartışmayalım istersen hadi sen git vakit öldür xper kas ama burada değil.

    • Hepsini Göster
    • 19 yaşındayım ben saf. Geçen sene ilk 10bindeydim. İlk bine girip boğaziçi işletme kazanmaya çalışıyorum. Bilişim teknolojileri gibi dünyanın en sikindirik bölümüyle karıştırma.

    • Kodumun malı ciddiye alanı ziksinler bir zikten haberin yok :) özele.

  • milleti dejenere etmek ve subliminal mesajlarla genç kızların kafalarını yıkamak üzerine kurulmuş içinde fakir kızın bulunmadığı saçmasapan yarışma programı

    2|0
    0|0
  • Salak saçma işler yaa :D

    1|0
    0|0
  • Hiç izlemiyorum o tür programları acun artık reyting için ne yapacağını şaşırdı.

    1|0
    0|0
  • izlemek cahilliktirr

    1|0
    0|0
  • Tanımadığın bir kadın hakkında yabancı uyruklu seks işçisi dememelisin.

    1|0
    1|0
    • Tanımasam niye diyim?

    • Hepsini Göster
    • Ben kimseye iftira atmam. Kaynağım sağlamki konuşmuşum, onun bunun lafına zaten inanmam.

    • İyi peki dediğin gibi olsun

  • ünlüleri ne sanıyon sen

    2|0
    0|0
  • helal olsun knk heyttt kimin kankası. bak şimdi nasıl eig seçecek beni :SADsdf

    1|0
    0|0
  • İvana sert seks işçisi miymis, allah allah..

    0|0
    0|0
  • :D süpersin... bu arada teyzen zamanında İstanbul sosyetesinin mamasıydı bilgilerine ;)

    1|0
    0|0
  • Takılmayın böyle şeylere

    0|0
    0|0
  • oturarak zengin olmayı gösteriyorlar millete he bide oraya gelen salak kızları

    0|0
    0|0
  • Konusup sinir olduguna bile degmeyen bir yapim

    1|0
    0|0
  • Kızların vurdurup ünlü oldukları program

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Sevmem iğreniyorum

    1|0
    0|0
  • Senin soylediklerin de cok ayip!

    2|0
    0|0
  • İzlemiyorum

    1|0
    0|0
  • juride ne var bu kadar kotuluyrsun ayrıca ıvana hakkında bunu demen çok ayıp maşallah guzel kadın kısakandın mı

    1|0
    1|0
    • Kıskandığım tek kadın Doutzen Kroes. İftira atacak olsam bu ıvana sert olmaz bilip bilmeden konuşma git hayal falan kur sen kezo

    • ne kezosu be saçma sapan konuşma , eşşek kadar olmuşsun lafların çok sapma saçanca biraz kendine gel bune ya.

    • basettığin kadında ıvana gıbı uc aşağı beş yukarı burada ıftıra atacağına edebinle konuş.

  • yarışmacılar mal juri apayrı mal

    1|0
    0|0
  • Kendisine saygısı kalmamış ki gitmiş ona buna begendiricem diye uğraşıyo

    1|0
    0|0
  • Madem seyircisi değilsin o zaman neden kişilere hakaret ediyorsun? Komik bile değilsin.

    0|0
    2|0
    • Komik olmaya çalışmıyorum. Birkaç kere denk geldiğimde gördüğüm kepazeliği aktardım. Şimdi izlemeye devam edebilirsin. İşine hadi.

  • insanları lekelemeyin seks işçisi nedir ya gördün mü gözünle

    0|0
    1|0
  • Izlemiyorum. Nur Yerlitas'i gordugum zaman midem bulaniyor.

    1|0
    0|0
  • Bu biraz ağır olmadı mı? Bende onların pek moda dan anladığını düşünmüyorum herkese göre tarz moda farklıdır onun dedikleri kanun değil herkes bütçesine ve zevkine göre giyinmeli.

    0|0
    0|0
    • Yok ağır olduğunu sanmıyorum. Ordaki yarışmacılara 1500 TL bütçe veriliyor kaldıkları otel bile ayarlanıyor merak etme kendi bütçesine göre giyinmiyor zaten hiçbiri.

    • Yarışmacılar icin soylemedim bütçeyi 2200 tllik ayakkabi bir cogumuz alamiyoruz bir kiyafete en fazla 200 tl veriyorum.

Yükleniyor...