Hayatınız film olsa reyting yapar mıydı?

Hayatınız film olsa reyting yapar mıydı? Gişe rekorları kırar mıydı arkadaşlar yoksa insanlar geldiğine pişman mı olurdu?

  • Gişe rekorları kırardı.
    64% (23)64% (16)64% (39)Oy Ver
  • İnsanlar geldiğine pişman olurdu.
    36% (13)36% (9)36% (22)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
En iyi filmler, gerçek hayatlardan esinlenilerek oluşturulur.
Herkesin mi hayatı böyle. :D?
@morganistt ne dersin? :D
Güncel.

0|0
13|15

En İyi Kız Görüşü

  • Hayatımı izleyip kendi hayatlarına şükredebilirler :D

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • İnsanlar geldiğine pişman olurdu.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • İnsanlar geldiğine pişman olurdu.

    0|1
    0|0
  • Kesinlikle gişe rekorları kırardı. Zaten seneryosu bana ait birkaç film çekmek istiyorum. 😊😇

    0|1
    0|0
  • Ben bunu bir düşüneyim 🙈

    0|1
    0|0
  • korku filmi kategorisine gireceği kesin...

    0|1
    0|0
  • Hemde nasil...💪

    0|1
    0|0
  • Baya yapardı.

    0|0
    0|0
  • Evet yapardı

    0|0
    0|0
  • Reyting ne kelime 😀😂

    0|0
    0|0
  • Acayip rekor kırardı

    0|0
    0|0
  • amn yok be herkesin hayatı kendine cafcaflı millet napsın benim sorunlu hayatımı :)

    0|0
    0|0
  • Bunu ciddi söylüyorum herkez geldiğine geleceğine pisman olurdu dram gerilim hepsi var

    0|0
    0|0
  • trajedi alası yaşarlardı gelmezlerdi

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • İzleyen bile olmazdı bu kadar basit bir hayat mı olur diye.. Yaptığım farklı bir şey yok her günün aynı. Bir ekşın yok yani. İzieyenler hakaret eder :D

    0|1
    0|0
  • Yapımcı iflas ederdi

    0|1
    0|0
  • Dün gece tam komediydi :D

    0|1
    0|0
  • Gişe rekorları kırardı.

    0|0
    0|2
  • İnsanların ilgisini çekerdi :D

    0|1
    0|0
  • reyting patlaması yaşanır...

    0|1
    0|0
  • herkes ağlayarak çıkardı sinemadan...

    0|1
    0|0
  • Gişe rekorları kırardı, ağlamaktan gözleri şişerdi..

    0|1
    0|0
  • Bazı noktaları evet çoğu noktaları hayır.
    Peki ya senin hayatın rekor kırar mıydı?
    Kardeşim

    0|1
    0|0
    • Bence insanlara bir şeyler katardı. :D Kırar mıydı bilemem :)

  • a.. bile koyardı kardeşim

    0|1
    0|0
  • dram

    0|1
    0|0
  • Filim olsun istemezdim. Ama serisi çıkardı.

    0|1
    0|0
  • Olabilirdi aslında iyi bir film. Yönetmene bağlı :)

    0|0
    0|0
  • yapardı :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...