Rising stari izliyo musunuz?

Izliyo musunuz? Ya gülben ergen hic anlamiyo bence oyle degilmi vsizce de


0|0
6|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Genel olarak tv8'i izlemiyorum.

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Demet Akalın için bazen bakıyorum

    0|0
    0|0
    • Benim bekledigim den daha iyi bir juri

    • Hepsini Göster
    • Fuat abi ile musti iyi ama gulben hic olmamis hic anlamiyo digerlerine gore oy veriyo cogu zaman yorumlarda oyle

    • Bence mustafa sandal da olmamış oraya

Erkekler Ne Diyor 8

  • Arada bakıyorum. Gülben Ergen'in sanatçılıkla uzaktan yakından alakası yok bence.

    0|0
    0|0
  • yok izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • Ben izlemiyorum. Az ötede dayım bilgisayarında izliyor. Mustiden başka anlayan yok gibi geliyor bana

    0|0
    0|0
    • Musti ile fuat iyi anliyolar demet te iyi anlıyo ama gülben de yok

  • dün itibariyle izlemıyorum * dün su tv8 yan uygulamayı indirdim neredeyse tum yarısmacılara evet verdim. ulan bir adamın 4 kez profili gecti yandan benım gecmedi. sonra dedimki :

    dikerim böyle işi ben gidiyorum.

    0|0
    0|0
  • İzlemiyorum müzikten anlamayan gülbenle demeti jüri olarak koymuslar izlemem o yuzden :Dd

    0|0
    0|0
  • Acun'un yaptığı en gereksiz program izlemiyorum.

    0|0
    0|0
  • Bazen seyrediyoruz biz ya.. Alışamasık eski programlar gibi.. 😊

    0|0
    0|0
  • Berzan abi çıkmıştı adamın hakkını yediler ondan beri izlemiyorum emrah igan

    0|0
    0|0
    • Gulben hiiç anlamiyo o kadar belli ki

    • Hayır ondan kendine oyuncak edecek kişileri arıyorlar güzel sesler zaten hep eleniyor

Kızlar Ne Diyor 5

  • hayır

    0|0
    0|0
  • izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • hayır ama sıkıcı bir program gereksiz

    0|0
    0|0
  • gereksiz bir program

    0|0
    0|0
  • izliyorum gülben ergen herşey atlıyo hep o konuşuyo

    0|0
    0|0
Yükleniyor...