Evlilik Programları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bir acizlik veya eziklik olarak görüyor musunuz oraya çıkanları yoksa normal mi karşılıyorsunuz?

Güncellemeler:
Bende acizlik olarak görüyorum fakat başka çaresi kalmayan dürüst insanları normal karşılıyorum. Ama çoğu paragöz özellikle insanları kukla gibi oynatanlar.

0|0
119|69

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Gereksiz ne olursa olsun.. maksat ev hanımları boş vakit geçirmesin reyting yapalım, bakıyosun anlamsız kavgalar, tripler, ağlamalar vs amacından da çıkıyor.. kadın birine talip geliyor reddedilince ertesi gün oturup talip bekliyor, serviste giderken vs birbirlerine aşık oluyorlar falan tam komedi

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 118

  • Bu kadar açgöz paragöz olmasalar daha doğrusu program biraz daha seviyeli olsa normal karşılarım. Yalnızlık zor. Herkesde kendi söküğünü dikemiyor malesef. Heleki bu zamanda insanlarla tanışmak dahada zor.

    Ama şu an tam bir saçmalıklar.

    0|1
    0|0
  • saçma sapan hazırlanmış hiç bir özelliği olmayan son yılların en trend modası tv lerde...

    0|1
    0|0
  • Evde kalanlar ya da evlenemeyenler gidiyor diye düşünüyorum. :D
    Saçma ya.

    0|1
    0|0
  • Başka şeyler peşindeler aşk ya da evlilik değil.

    0|1
    0|0
  • İzleme zahmetine girmeyecek kadar meşgulüm

    0|2
    0|0
  • Orda namusuna evlenen pek görmedim biri çıkmis o gün 3 ay önce tanışmışlar Program tatile girince imam nikahı kıyıp 3 ay yaşamış bikaç gün öncede anlasamadik olmadı dediler hepsi rating uğruna insanları harcamak...

    0|1
    0|0
  • Eziklik olarak görüyorum.

    0|1
    0|0
  • oraya çıkan insanlar normal değil ki zaten. televizyonu bu gibi boş programlarla dolduracaklarına, yararlı ve tarihimizi anlatacak bir şeyler koysunlar bari ama insanımız evlenme programını izler...

    0|3
    0|0
  • Normal karşılıyorum .
    Ama sacmada buluyorum biraz.

    0|1
    0|0
  • Acizlik ve eziklik😪

    0|1
    0|0
  • Önceden insanlar çıkardı bir sürü talip gelirdi. Görüşürlerdi sonra da net bir cevap verilir biterdi. Şimdiki programlarda koca iki saat tek bir kişi ve onun dertleri üzerinden dönüyor. Yok yüzleşme yok bilmem ne. Artık amacından sapmış durumdalar.

    0|1
    0|0
  • sevmiyorum

    0|1
    0|0
  • Aylık 120 bin tl ek geliri olup size gelecek kadın nasıl olsun sorusuna para yemesini bilen kadın olsun cevabını veren amcadan sonra bişey düşünemez oldum

    1|1
    0|0
  • Komedi dükkanları resmen😂😃😃

    0|1
    0|0
  • Gorup yorum alip cay icip evlilik karari aliyorlar fazla ciddiye almamak lazım

    0|1
    0|0
  • özellikle genç kişilerin katılmalarına anlam veremiyorum. hadi orta yaş ve yaşlı kesim neyse yanlızlık zor hayat arkadaşı arıyo olabilirler filan. ama gençlerin katılması tamamen paragözlülük

    0|0
    0|0
  • Gülüyos eğleniyos

    0|1
    0|0
  • Ben esra erol u hep takip ederim :) komikler yaaa :D rezil oluyo bazıları

    0|1
    0|0
  • 18 yaşında olup evlilik programına çıkan geri zekalılar eziktir.
    Ama olur ki yaşı geçmiş olur, çocuğu olur ortada kalır tamam.
    Başka türlü senaryo zaten.

    0|0
    0|0
  • Ta bir komedi. :D

    0|0
    0|0
  • çok komik ya

    0|0
    0|0
  • Komedi. :-D

    0|0
    0|0
  • Bir amca vardı geçenlerde twitterda gördüm. 120.000 aylık geliri varmış ve Seda Sayan'ın evlilik şeysine katımış. O günden beridir gülerek karşılıyorum :)

    0|0
    0|0
  • Oraya çıkan her insanın cahil olduğunu düşünüyorum. Gencecik insanlar çıkıyor 19 yaşında koca aramaya TV ye çıkıyolar.
    Bu kadar düşmüş olamaz millet.

    0|0
    0|0
  • saçmalık tam anlamıyla

    0|1
    0|0
  • Esra erolda umut vardı ona talip olucaktımd a gitti sanırım

    0|1
    0|0
  • Saçma çok saçma normalde bulamamışsın aşkı, sevgiyi programa çıkınca mı gelecek? Nasip değilse olmaz hem her gelenle görüşüyorsun konuşuyorsun saçma

    0|0
    0|0
  • Moralim bozuk olunca kafamı dağıtıp, güldürebilen tek şey.

    0|0
    0|0
  • Komik geliyor sadece

    0|0
    0|0
  • Izlemesi bazen eglenceli olabiliyor:#) ama sadece izlemesi

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    88

Erkekler Ne Diyor 68

  • 0|2
    0|0
  • kadın 2500 tl ile beni geçindirebilecekmisin ben masraflı bir bayanım benim mazot paramı karşılayamazsın dedi ona talip gelen lavukta halen bakıyor. hemen orada patlatsana öyle diyosun bacım ama kaşarın kilosu kaç paraki dese yaa.

    1|0
    0|0
  • Acizlik ya da eziklik demiyelim ama...
    normal de karşılamıyorum yani.

    0|0
    0|0
  • Tamamen ajanslardan toplanıyorlar bence, reyting olsun da ne olursa olsun.

    0|1
    0|0
  • İyiii program

    0|0
    0|0
  • Show amaçlı hepsi al buda kanıtı :D
    https://www.youtube.com/watch?v=yFcnYlO7Bs0

    0|0
    0|0
  • Komedi programlarından farksız. Fakat öyle olaylar oluyorki bayadır da izlemiyorum zaten. :D İlgi çekmek için çok saçmalıyorlar.

    0|0
    0|0
  • Berbat bir olay.

    0|0
    0|0
  • normal karşılamıyorum

    0|0
    0|0
  • hepsi paralı köpek
    maaş alıyor

    0|0
    0|0
  • Cok sacma hepsi senaryo

    0|0
    0|0
  • O programlara çıkan insanlar toplumun aynası..
    Nasıl ki toplumda herkes lafta çok iyi olup gerçekte üçkağıtçı ise, o programdakiler de öyle..
    Programda ne kadar yalancı ve soyguncu tip görüyorsan, emin ol ki çevrendeki insanlar da aynısı..

    0|0
    0|0
  • https://youtu.be/_HhhSZ92zJQ böyle kadınları görünce sinirlenmemek elde değil parada para

    1|0
    0|0
  • Haber Kanallarıni takım elbiseli ciddi adamlar destekliyor. Spor Kanallarını büyük spor isimleri yapıyor. Evlenme programini destekleyem devasa isimler ise... Büyük Devasa Neneler... En öne otururlar ve herkes hakkında bir yorumları vardır. Kısac çok komiğime gidiyor ya :D :D

    0|0
    0|0
  • saçma olduklarını düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • Öyle bir yokluk

    0|0
    0|0
  • İzlemiyorum ve ilgilenmiyorum.

    0|0
    0|0
  • Tiksiniyorum.

    0|0
    0|0
  • Normal karşılamıyorum

    0|0
    0|0
  • İğrenç türk halkının net yansımalarıdır gördüklerimiz.

    0|0
    0|0
  • tamamıyla saçmalıktır ve türk halkının neden koyun olduğunun nedenlerinde biridir

    0|0
    0|0
  • Yaş geçmiş il bitmiş insanların dramatik hayalleri :D
    Ama çok çarpıcı şekilde ortaya koyduğu birşey var bir çok kadının Paraya tapınmasını en yalın hali ile gösteriyor...

    0|0
    0|0
  • Hepsi formalite orada evlilik filan yok maksat reyting reklam.

    0|0
    0|0
  • normal gibi ama bana göre değil

    1|0
    0|0
  • Sacma hepsi

    0|0
    0|0
  • Oraya asla çıkmazdım fakat izlemesi eğlenceli oluyor. :D

    0|0
    0|0
  • Bence Herkez kendini TV de görmek istediğinden ckyor çünkü orda yapılan herşey çok yapmacık he orda sevip evlenenler de var ama çık maşı bana gore çok aptalca.

    0|0
    0|0
  • raiting kapma yarısından baska bisey degil

    0|0
    0|0
  • Toplumu uyutmak için kullanılan bir araç.

    0|0
    0|0
  • Bu halka atılan en büyük kazıklardan biri. Bir de uyuşturucu gibi birşey gözün takılsa izlemeye başlıyor insan. Alt katta ki komşunun kızına koca bulmaya meraklı teyzelerimizi yatıştırabilir belki :P

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    38
Yükleniyor...