Ya ciddi ciddi ben bilmiyorum olayı?

şu panaroma mı ve tv8 de çıkan varya kurretülayn diye geçiyor zaten bitek o adla hatırlıyorum işte o programın amacı ne kedi köpek gbi birbirlerini yiyolar yani oaly ne orda sonuç ne ne kadar duruyorlar falan?

Güncellemeler:
evet ütopyaymış :-D

0|0
3|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Ütopyayı diyorsan bende anlamadım o yarışmanın mantığını :D

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Bir miktar para ve bir şeyler verdiler yarışma başında -çok hatırlamıyorum ne olduğunu, inek falan olabilir- orada kendilerine bir yaşam kurdular. Kendi utopyalari bir bakıma. Kendi kuralları..

    Ben o yarışmayı bir nevi iktidar savaşı olarak goruyorum. Dışarda destekçisi olan, fazla oy alan yarışmada taht kuruyor bildiğin. Potaya girenlerden zayıf olan ise eleniyor.

    Kim kazanacak? Dediğim gibi en çok desteklenen.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Ya boş insanlar gidiyo oraya ve ütopya yarışması amacının dışına çıktı artık salak semihle salak kurretülaynın aşkı konuşuluyo hep

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...