Kırıtarak konuşanlar hakkında görüşleriniz neler?



Mesela şu kadın çok kırıtıyo ben çok gıcık olurum böylelerine.


0|0
11|14

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 13

Kızlar Ne Diyor 10

  • Bende pek sevemedım sankı ıclerınde en ıcten pazarlıklı o gıbı ne kadar kendını sempatık gostermeye calıssada :D ama cok guzel kadın :)

    1|0
    0|0
  • Gercekten biyle konusan tanidiklarim var :D zamanla alisiyo insan :D

    1|0
    0|0
  • Ağzının ortasına bir tane patlatmak istiyorum

    1|0
    0|0
  • Bilerek konuştuğu belli oluyor ve yapmacık birisi. Oradaki kızların hiçbiri iyi değil zaten.

    1|0
    0|0
  • Sinir bozucu

    1|0
    0|0
  • Gel agzimin ortasina iki tane carp diyor :D

    1|0
    0|0
  • Aynen gereksiz samimiyet

    1|0
    0|0
  • Kadının ruhunda var bu ama abartisi yapmacık yapmacık olan her şey de itici bence..

    0|0
    0|0
  • doğalsa tatlı bence

    0|0
    0|0
  • Yağcı kaşarlar :D

    1|0
    0|0
Yükleniyor...