Pazar sabahları ne izlersiniz tv de pek bişey yok?

Pazar gününün en sevmediğim yanı tv de izliycek hiç bisey yok ve olanlarda çok sıkıcı?


0|0
8|19

En İyi Erkek Görüşü

  • genellikle tv izlemiyorum ben, her yer saçma sapan yarışma ve aşk dizileriyle dolu. Sen de izleme bir şey kaybetmezsin :D

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 18

  • 1|0
    0|0
  • Pazar sabahları evde babalar TRT'yi açıp vahşi batıdan kovboy filmleri izleyip mutlu olurlar. Biz de babalar mutlu oluyor diye mutlu oluruz falan filan işte.

    1|1
    0|0
  • Kırgın çiçeklere bakıyom atv.

    1|0
    0|0
  • pazar günleri tvyi hiç açmam

    1|0
    0|0
  • tv izlemem nerdeyse tv sektörü çoktan öldü

    1|0
    0|0
  • Kovboy filmleri oluyor trt1 de küçüklüğümden beri izlerim :)

    1|0
    0|0
  • Asim Yıldırım dinlerim ama pcde şiir kıssadan hisse 😊

    1|0
    0|0
  • Elifname vardi bir aralar :) hep izlerdim

    1|0
    0|0
  • bir şey izleme

    1|0
    0|0
  • Fox haberlerini izlemeyinde ne izlerseniz izleyin

    1|0
    0|0
  • Pazar günü izinleyim ve evde durmam. #D

    0|0
    0|0
  • tv izleyen kaldımı =?

    0|1
    0|0
  • TV izlemem pek. Hatta neredeyse hiç izlemem. İnternet yetiyo bana.

    0|0
    0|0
  • dükkandayım zaten tek başına

    0|0
    0|0
  • Genelde uydunun haber kanallarından haberler, vs belgesel.. yoksa şaban filmleri.. :)

    0|0
    0|0
  • var western sinema kuşağı trt1

    0|0
    0|0
  • tv izlemem

    0|0
    0|0
  • pazar magazin show tv

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bişey izlemiyorum.

    1|0
    0|0
  • pazar magazin

    1|0
    0|0
  • Bişi izlemeyiz ondan :D

    1|0
    0|0
  • Babam Samanyolundaki Ayna programını açar bizde izleriz :d

    1|0
    0|0
  • Balkondayım çikolata yiyorum

    1|0
    0|0
  • Hiç.

    0|0
    0|0
  • halıyı izliyom

    0|0
    0|0
Yükleniyor...