Show Tvdeki "İlişki durumu: Karışık" dizisindeki Ayşegül nasıl 😍😍😍 ?

Öyle bir sevgilim olsun istiyorum, çok doğal ve hayat dolu bir karakter :) Nasıl sizce aşkım :) ?

Show Tvdeki

Güncellemeler:
Kısa boylu minik ama karakterini seviyorum , doğallıni :)

0|0
19|5

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 18

  • Saçma dizi ya hareketlerini hiç sevmiyorum bir az önce yine saçma bir sahne oynuyordu. Anlamsız buluyorum bu diziyi

    3|2
    1|0
  • İzlemedim bilmiyorum
    Allah gönlüne göre verir inşallah :)

    0|1
    0|0
  • salak saçma bir karakter bence

    0|0
    1|1
  • Tatli kiz

    0|1
    0|0
  • Bu yaz sezonundaki dizilerin bayan karakterleri güzelliğinin yanı sıra çok doğal çok sempatik duruyor.

    0|1
    0|0
  • Cok guzel bir kiz ya masallah bayiliyorum

    0|1
    0|0
  • Çok tatlı yaa :)

    0|1
    0|0
  • böyleleri türkiyede bol :D

    0|1
    1|0
  • Bu bana benziyor diziyi izlemiyorum

    0|1
    0|0
  • Bücür cadı değil mi o?

    0|0
    1|1
  • Orta şeker ama sevimli.

    0|0
    0|0
  • Hayatımda gördüğüm en itici kız ve oyuncu

    0|0
    1|1
  • Ben o dizinin Kore versiyonunu izlemiştim ve kore dizisindeki kız daha güzel 😊

    0|0
    0|1
  • Çok tatlı ama çirkin :D

    0|0
    0|0
  • Güzel bence 😊 Yani evet sevgili olarak tam aranılan tip bnc. De Can çok yakışıklı değil mi 😍

    0|0
    0|0
  • Çok tatlı ya :)

    0|0
    0|0
  • Evet Tatlı kız

    0|0
    0|0
  • Ya fiziği çok kötü boyu yüzünden ama karakterini seviyorum

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Can ile Ayşegül yanyana gelince çok tatlı oluyorlar o boylarla :)

    0|1
    0|0
  • Tatli kiz

    0|1
    0|0
  • Gideri var :D

    0|1
    0|0
  • Vasat bence.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...