Bu adam yakışıklı mi sizce ( Barış Arduc ) ?

Sizce bu adam yakışıklı mi gülüşü çok hoş değil mi?

Bu adam yakışıklı mi sizce ( Barış Arduc ) ?






Seviyesiz yorumlar yapmayın lütfen.

  • Yakışıklı ❤😍
    40% (29)39% (25)40% (54)Oy Ver
  • Sempatik ☺😏
    42% (30)20% (13)32% (43)Oy Ver
  • Tipsiz 😝👎
    18% (13)41% (26)28% (39)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
Benim görüşüm ise Yakışıklı oluyor arkadaşlar 👍👍😍

0|0
22|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Şimdi hiç kıskanmaya gere yok. Eğri oturup doğru konuşalım. Hani derler ya kadir gecesi doğmui diye. İşte öyle bir delikanlı.

    5|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • l*n bu adam çok tatlı ve yüzü çok özel :D değişik ama yakışıklı <3 :D

    2|0
    1|0
    • Katılıyorum erkeklerde kiskanmis anlaşılan bakar misin anket sonuçlarına 😀😀😀

    • sjsjsj :D salla bebk bu adam ya

Erkekler Ne Diyor 14

  • anlamadığım nokta şurası , bu adam ünlü olmasa yolda geçse ne bakıyosun be abaza dersiniz. ama ne zaman bır dızıde veya programda sahne alsa yani ünlü olsa aaayyyyyyyyy ne kadar tatlıııııııııııı diyerek kendınızden gecıyorsunuz. ne kadar fakesiniz oyle kızlar

    1|3
    3|0
    • Önceden görmüyordum ki bileyim? 😀

    • Hepsini Göster
    • Sana ispat etmek zorunda değilim.

    • kesınlıkle oyle , neyse elin adamı için polemik yaratmayalım

  • Sempatik bence :)

    3|0
    0|0
  • Abartıldığı kadar değil ama doğruya doğru yakışıklı

    3|0
    0|0
  • yakışıklı adam

    3|0
    0|0
  • Yakışıklı tabi ki

    4|0
    0|0
  • Yakışıklı bence burnu mükemmel

    3|0
    0|0
  • Değil gençler. Çok kasıntı bu herif.

    2|0
    3|0
  • Klasik Yunan heykeli.

    2|0
    0|0
  • Bende datluyum ama tipsiz datlu :S :D :D

    1|0
    0|0
  • yakışıklı lakin abartılacak bir tip değil burak özçitvitin yanından geçemez mesela ve sokakta bu model çok tip var

    0|0
    0|0
  • Yakışıklı ama bir ben değil😒

    1|0
    2|0
  • Çakma murat boz

    0|0
    0|0
  • İğrenç.. lanet ucubeye benziyor. Senin gibiler ancak bunu beğenir ve hoşuna gider

    1|0
    3|0
    • Kıskanç :)

    • Hepsini Göster
    • Açık sozluluk buysa bilemem artık 😏😀✌

    • Şekilde görüldüğü gibi ucube !!

  • İyiymiş

    3|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 21

  • çok yakışıklı be

    1|0
    0|0
    • Erkekler kiskanmis anlaşılan:)

    • hahaha aynen baya kıskanmışlar :D biz bıkmıştık onların adriana'sından birazda onlar sinir olsun :D

    • Aynen 😏

  • Yakisikliiii

    2|0
    1|0
  • evet yakışıklı

    2|0
    0|0
  • Tabiki yakışıklı.

    2|0
    1|0
  • Yakışıklı

    2|0
    1|0
  • Tipsiz diyenlerin hepsi erkek 😄

    2|0
    1|0
    • Kıskanıyorlar 😉😀😀😀

  • Şuna da tipsiz diyenler var..

    2|0
    1|1
  • sempatik daha doğru olur bence

    2|0
    1|0
    • Bencce ikiside teşekkürler :)

  • Sempatik ☺😏

    2|0
    1|0
  • Bunu soran kör oldu. 😨😨😨

    2|0
    1|0
  • allahım aşık oldum <3

    2|0
    1|0
  • Dudakları mor bunun, çingene benziyor

    0|0
    2|0
    • 😀😀😀😀😀 Bilemiyorum.

  • masum bir suratı var. gözleri çok masum.
    ünlü olduktan sonra böyleleri bir masumluk göremiyorum.
    sıradan biri olsa çok yakışıklı

    0|0
    0|0
  • neden bu kadar abartıp tapıyoruz anlamadım. normal biri işte.

    2|0
    0|0
  • yakisikli :D

    0|0
    0|0
  • Bu çocukta adını koyamadığım bir tipsizlik var :D sevemedimm çirkin bence :D

    2|0
    0|0
  • evet yering bunu

    0|0
    2|0
  • Hiç sevmiyorum

    1|0
    0|0
  • temiz ve ebleh suratlı. çok yavan ve sıradan. sıkıcı. hiçbir kışkırtıcı yanı yok :I

    1|0
    2|0
    • Sen nasıl bir sey istiyorsun 😀

  • Hayır , değil

    0|0
    2|0
  • Abim dahs yakisikli asddghjkk

    0|0
    0|0
Yükleniyor...