Çilek Kokusu Dizisi?

Ya şu diziye ayar oluyorum, oyunculuk sıfır.. Oradaki kızlar ve erkeklerde yakışıklı/güzel değiller zaten. Oyundaki adlarıyla anlatayım size görüşümü. Şu Eda'mıydı neydi, ön dişleri dişlek bir şekilde ve çok yapmacık davranıyor. Sonra Volkan vardı, Eda'nın abisi. Onun da tipini pek beğenmiyorum, bir de şu kız kardeşi ne yapsa hemen özür dileyince tamam gel buraya, bu yaptığın çok yanlıştı Eda diyor. Yok böyle birşey ya. Zaten bildiğin Kiraz Mevsiminden özeniyorlar, bari oyunculuklarını becerebilsinler. Aslı var, onun tipi çok kötü değil, ama yinede oyunculuk sıfır. Daha sayılacak tonlarca kişisi var bu dizinin ama açıklamaya detay limitinin yeteceğini sanmıyorum. Dizinin erken final yapmasını istiyorum. Yani ne olur şöyle kırgın çiçekler gibi diziler çıkarsalar.
Siz bu diziyi seviyor musunuz? Ankette belirtebilirsiniz.

  • Diziyi seviyorum, bana yapmacık gelmiyor.
    47% (29)26% (8)40% (37)Oy Ver
  • Diziyi sevmiyorum, hatta nefret ediyorum.
    53% (33)74% (23)60% (56)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
19|14

En İyi Erkek Görüşü

  • İzlemiyorum

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Bu ve bunun gibi diziler kişilerin popülerliğinden faydalanılarak yapılıyor. Yani amaç içi boş, oyunculuğu bilmem kaç adım geride duran insanlarla reyting yarışına girmek.
    Bir kere denk geldim ve o yapmacıklık "iyi ki dizi izlemiyorum" cümlesini tekrarlattı.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Millet bu saçmalıkları izliyor bir süre sonra diziden çıkmış gibi bütün kızlar erkekler birbirine benziyor Manyaklaşmış memleket

    1|0
    0|0
  • Pek Tv izlemiyorum ama denk geliyorum arada harbiden cok yapmacık bir dizi. Kiraz mevsimi gbi o daha guzel :D

    0|0
    0|0
  • Severek izliyorum

    0|0
    0|1
  • İzlemiyorum mutluyum.

    0|0
    0|0
  • Diziyi sevmiyorum..

    0|0
    0|0
  • O hangisiydi

    0|0
    0|0
  • izlemiyorum oluyor bitiyor

    0|0
    0|0
  • izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • ismi bile içimi tiksindiriyor.

    0|0
    0|0
  • Kalbim egede kaldı çok sevdim ben

    0|0
    0|0
  • kızım türk dizisi anca bu kadar

    0|0
    0|0
  • izlemedim bilmiyorum.. d

    0|0
    0|0
  • hiç görmedim adını bile yeni duydum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 18

  • Demet özdemiri sbsv de izleseydin onun ne kadar iyi oldugunu görürdün. Demet özdemiri sbsv de izle. Sonra bir daha düsün.

    1|0
    0|0
  • Bu dizilerdeki aşırı zengin hayat bence insanın psikolojisini bozuyor. Onun için pek hoşlanmıyorum bu tarz dizilerden ama can sıkıntısından işte zaman geçsin diye bakıyorum evde olduğum zamanlar. 😀

    0|0
    0|0
  • Bildiğin kiraz mevsimine özeniyor diyorsun kiraz mevsimi çok mu guzel bir dizi sanki aynı senarist olduğu icin olabilir mi acaba? Ayrica iki dizininde kore dizilerinden esinlendiğini taklit ettiğini belirtmeden edemiyeceğim. Diziye gelirsek televizyon izlemeyen turk dizisi izlemeyen biri olmama rağmen diziyi sevdim çünkü tam can sıkıntı dizizi izlerken bir an sıkıntılarimı unutuyorum sana katıldığım tek nokta ise edanın dişleri 😄

    0|0
    0|1
  • b şıkkı tabikide
    saçma sapan aşk dizisi

    0|0
    0|0
  • Tipik bir zengin erkek fakir kız hikayesi daha. Zengin şımarıktır vb. diye devam eder bu

    0|0
    0|0
  • hiç izlemedim sevmiyorum

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle haklısın artık oyunculuğa bakmıyor millet güzel mi çirkin mi buna😀 gerçi güzelde değiller napıcaksın

    0|0
    1|0
  • Izleme olsun bitsin

    0|0
    1|0
  • Favori dizilerimden bir tanesi begenerek izliyorum dizinin konusu super ve basroldekiler zaten birbirlerine cok yakisiyorlar en cokta bu yuzden izliyorum.

    0|0
    0|0
  • Valla senaryoya bayılmıyorum klasik aptal yaz dizilerinden. Benim derdim Yusuf Çim <3 :D

    0|0
    0|0
    • Ayneen :D onun icin takip ediyordum da nefret ettim konudan artik izleyemiyorum :(

  • Izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • Erken final yapsa sana yararı ne olacak sanane?

    0|0
    0|0
  • Sana katılmıyorum. Baya abarttın. Oyunculukları da iyi kendileri de güzel/yakışıklı.

    1|0
    0|0
  • Nefret nefret nefret ! Tüm sorumlusu Kardeşim Azradır Hakim Hanım !!

    0|0
    0|0
  • Evet oyunculukları berbat

    0|0
    0|0
  • Yusuf çim varsa izlenir 😍

    0|0
    0|0
  • Yusuf Çim sevgilime çok benzediği için arada izlediğim oluyor 🙊

    0|0
    0|1
  • Volkan çok yakışıklı. Ben beğeniyorum onu.

    0|0
    1|0
Yükleniyor...