Shameless severler baksın?


Shameless severler baksın ?
Arkadaşlar enson dizide ian ve mickey ayrılmışlardı sizce yeni sezonda birleşiceklermi acayip bir aşk ilişkileri vardı ne olacak tahminiz var mi bide ian in hastaligi felan annesi ne diyorsunuz? kaç sezon boyunca fırtınali bir ilişki izledik

Güncellemeler:
...
...,,

0|0
1|3

En İyi Kız Görüşü

  • Çok sevdiğim bir dizi ve en sevdiğim karakter ian. İkisinin sahnesinde hep gözlerim dolar bence birlesirler çünkü gerçekten birbirlerini seviyorlar

    0|0
    0|0
    • aynen bide ustune ian nin hastaligi cikti. bide su hastaneye yatirirken miykey nin aglamasi ona bakmasi ulan bak aklima geldi uzuldum

    • Hepsini Göster
    • oda hapsaneye dustu garibim. d ama harbi seksi kadin allah var

En İyi Erkek Görüşü

  • bu diziye başlamadım daha bakalım izleyince yorum yazarız ^^

    0|0
    0|0
    • basla basla ben bitirdim yeni sezonda nolacak epey merak ediyorum

    • Hepsini Göster
    • ben hepsini bitirdim sap gibi kendime gore dizi ariyorum bosta oldugumda izliyim die. d

    • şimdi ara ver üniye geçince bol bol izlersin :D

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 2

  • Hocam bunlar eşcinsel bu soruya fazla yanıt geleceğini sanmam

    0|0
    0|0
    • bende oyle dusunuyorum ama shemless epey izlenen bir dizi bakalim nolacak

    • Hepsini Göster
    • . d. d neler neler yapti acayip acik bir dizi insanin piskolojisi degisiyor sezonlar bitene kadar ama biyerde yakalarsan diziyi epey sariyor

    • Yok daha izlemem ama tahminim tuttu yorum yapan yok

  • Bence tekrar birlikte olucaklar. Çünkü dizide gerçekten rolü olan başka gey yok 😊 tabii başka birini eklemezlerse (ki bence eklemezler) ben daha çok carl'ı ve debbie'yi merak ediyorum. özellikle carl'ı 😃 hapiste napıcak acaba 😃

    0|0
    0|0
    • aynen daha cokk var adam catliyor. ian hastaligini napacaklar acaba libido full tavan

Yükleniyor...