O sanatciya nasil ulasicam?

yardimci olur musunuz merve ozbey ile is yaptigini soyleyen eski erkek arkadasimin yalanini ogrenmem lazim nasil iletisime gecicem merve ozbeyle sadece bir soru sorucam ya nasil ulasicam? Ne yapmam gerekk


0|0
3|12

En İyi Erkek Görüşü

  • 0212 257 46 23 Murat ulun telefon numarasi ara o sana gerekli bilgiyi verir ve sorarmisiniz xxx kisi merve hanimla is birligi yapiyormus dogrumudur falan diye..

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Fotoğraf iste sende erkek arkadaşından ?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Burdan İletişim Kurmaya Bak. https://twitter.com/mervezby

    0|0
    0|0
  • Twitter :)

    0|0
    0|0
  • https://twitter.com/mervezby

    Buradan :) Hem menejerin mail adresi de var. Yaz belki cevap atarlar.

    0|0
    0|0
  • Konser organizasyonu bahanesiyle menajeriyle iletişime geçebilirsin.

    0|0
    0|0
  • Dur veriyim yanimda

    0|0
    0|0
  • neden böyle bir yalan söylesin ki. benim bir kız arkadaşım var quaresmayla yattı fotoğrafları falan var inanıyoz yani sdfghjklşl

    0|0
    0|0
  • 😀Yav he he

    0|0
    0|0
  • Sorunlu musun

    0|0
    0|0
  • merve özbeyin dayısının amcasının torunun teyzesinin kızıyım bana sor ben söylerim ona

    0|0
    2|0
  • twiter falan yok mu

    0|0
    0|0
  • Yapmis olabilir menher ine ulas N:)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Ooooo cok severim merve ozbeyi pamuk suratli cok tatli bir kadin.

    0|0
    0|0
  • o kim?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...