Hangi yabancı dizileri izlersiniz?

Ben bir ara cidden asosyal takldm surekli dizi izliyordum
Dizi kütüphanem geniş. Sizlerde neler var?


0|0
2|6

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bu sene üniversite sınavına hazırlandığım için çok dizi kaçırdım. Şimdi Hannibal ı izliyorum

    0|0
    0|0
  • Person Of intese, game Of thros arada

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • The Walking Dead izledim Çok güzeldi
    Lost izliyorum 5 sezondayım 4 sezondan sonra saçmaladı ama çok iyi güzel

    0|0
    0|0
  • Smallville. Pretty Little Liars. The Originals. Arrow. Doctor Who. Supernatural. falan

    0|0
    0|0
    • The priginals izliyorsan the wampire diariesise tavsiye ederim. (Bilmiyorsan)

    • Onuda izliyordum saçmaladı diye düşünüyorum bıraktım.

  • Forever
    Arrow
    The Last Ship
    Teen Wolf ( mistik olaylarından dolayı)
    Believe
    The Big Bang Theory
    Doctor Who

    0|0
    0|0
    • Arrow fena sıktı be hocam
      Ilk basta gizemliydi bekliyorduk sonra sıktı

    • Hepsini Göster
    • Ba hemen anlataym hacm. p

    • Dinlerim :D zaten net yok izleyemiyom

  • Sense8 shameless looking TVD TWD teen wolf true blood flash glee

    0|0
    0|0
  • Homeland

    0|0
    0|0
Yükleniyor...