Bu adam kim? Bu adami taniyan varsa ne is yaptigini soylesin?


0|0
2|5

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • fitness uzmanı mı ki

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 4

  • Ayı volkana benziyo

    0|0
    0|0
  • Nasıl bir herif bu ya :S :S

    0|0
    0|0
  • Dan Bilzerian Dünyanın en iyi poker oyunucuları arasında Kumarbaz yani.

    0|0
    0|0
    • Mk kumar olmasa isin ucunda herseyi yapardim

    • :D poker oynamakta mesele zahmetli iştir oyunu öğrenmesi uzun zaman iş incelikleri ogrenmesı ayrı bir zaman yani istesende oynayamayabilirsin.

  • saçma bence ya

    0|0
    0|0
Yükleniyor...