Survivorda turabi sampiyon oldu ne dusunuyosunuz?

acikcasi ben turabinin sampiyon olmasina sevindim. siz ne dusunuyosunuz?


0|0
11|17

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 16

  • 1|0
    0|1
  • turabi kendine güvenen sempatik uyumlu mücadeleci biri
    zaten hakediyordu.. iyi oldu sevindim :)

    1|1
    0|0
  • Hilmicemin hakkıydı.

    0|1
    0|0
  • haketti gene

    0|0
    0|0
  • bence annesi için babası için hak etti ayrıca sms için parası olmayan insanlara gerek yok dedi hem de oylama devam ederken bence bu mütevazılık hak etti

    0|0
    0|0
  • kim oy atıyo bu herife anlamıyorum

    0|0
    0|0
  • Halk hala nasıl destekliyor anlamıyorum bu adamı geçen senede duygu somuruleriyle kazanmıştı bizim milletin gönlünü. Ben mervenin hakettigini düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • Hayırlısı olsun

    0|0
    0|0
  • Haketti

    0|0
    0|0
  • hayırlısı

    0|0
    0|0
  • yazıklar olsun

    1|0
    0|0
  • İzlemiyorum

    0|0
    0|0
  • Hak eden kazandı.

    0|0
    0|0
  • Beni ilgilendirmiyor açıkçası.

    0|0
    0|0
  • bir aylık soru neden önüme çıktı şimdi benim?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Merve'nin babasının bozulmasına sevindim ben de :)

    3|2
    0|0
  • Sevinemedim nedensiz

    0|0
    0|0
  • hiç iyi düşünmüyom

    0|0
    0|0
  • ilgilenmiyorum :)

    0|0
    0|0
  • nasıl ki erkekler bazı kadınlar için "çirkin ama seksi" değerlendirmesi yapıyorlarsa -allahım çok utanıyorum ama bazen- bu turabi de gözüme aynen o kulvarda kıro seksisi gelmektedir. özgüvenden hep ya. beyler, ezik büzük durmayın nolur. bence yani...

    0|0
    0|0
  • ha merve ha turabi ne farkederki ikiside haketti

    0|0
    0|0
  • Helalll ona

    1|1
    0|0
  • Bence hak etmedi

    0|0
    1|0
    • Hak etmedi diyosun ama adam yine sampiyon oldu hak eden kimdi peki?

    • annesi babası için hak etti

    • Farklı düşüncelere saygınız olduğu ne kadar da belli! Sevmiyordum ayrıca Merve babası Yüzünden kaybetti en iyi bayan yarışmacıydı oflazın şampiyon olduğu yarışmadan çok bir şey beklememek gerek aslında.

  • Ben sevinmedim sevmiyordum turabiyi

    0|1
    1|0
  • Yazık oldu merveye

    0|0
    0|0
  • bilmem acaba ne düşünüyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...