Gangnam Style'dan Sonraki Dalga: PPAP!

2012 yılında bir Gangnam Style vakası yaşamıştık. Bana göre bir Ajdar vakasıydı ama değişik bir şekilde etkisi baya uzun sürdü. 2 milyardan fazla insan Korece şarkı dinledi :D En son ben de kendimi oppan gangnam stayl yaparken buldum :o

Ve sonrasında Harlem Shake. Açık ara ben bunu sevmiştim. Yok canım, harlem shake de yaptım. Hatta içinde ben olduğum bir video vardı ama yurt arkadaşımdaaa kaldııı :D

Evet tam olarak böyle değil ama bence güzel olmuş bu harlem shake :D

Ve işte dünyanın yeni virüsü: PPAP

Pen Pineapple Apple Pen

Kalem Ananas Elma Kalem

Kazuhiko Kosaka adlı Japon komedyen "Benim Ajdar' dan neyim eksik!" demiş olmalı ki Çikita Muza karşı bu şarkıyı çıkarmış :P Orjinal video:

Tamam kabul ediyorum saçma ama feci şekilde dilinize dolanıyor. Hadi biraz da virüsün yayılışına bakalım:

Aman dikkat meme ve bebek içerir:


Hmm bazıları bu işi çok ciddiye almış:


Ah son uyarım, gençleri bu akımdan uzak tutalım :D


Dip Not: Bu benceyi hazırlarken "Ben de bir PPAP çeksem mi ki?" diye düşündüm. Hatta aynanın karşısına bile geçtim. Pen Pineapple Ap.. derken "Noldu bana ya?" dedim kendime geldim, yapmadım :D Aman ha bu benceden sonra aynalardan uzak durun :)


0|1
39

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • :bence hos

    1|0
    0|0

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 8

  • Aslında komik yapabilirim yani.

    1|0
    0|0
  • Bu virüsü daha önceden biliyordum sanırım ilk bana bulaştı güzel bir bence olmuş :D + rap

    1|0
    0|0
    • Biliyor muydun :o Bir de paylaşacak bir şeyim yok diyorsun çakal :D
      Teşekkürler :)

    • Yani biliyordum ama bu kadar yaygın olduğu bilmiyordum ki o yüzden lüzum görmedim... :/

  • Böyle canım müzikleri nasıl dinliyosunuz cidden anlamıyorum

    1|0
    0|0
  • Asya'dan ne çıkarsa çıksın baş tacı :D

    1|0
    0|0
  • bir sonraki hayırlara vesile ola :)

    1|0
    0|0
  • Yeter yav 😔

    1|0
    0|0
  • Eline sağlık..

    0|0
    0|0
  • Kerimcan 1bnesi yaparsa burayada sicrar kesin.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Ajdara benzetmen doğru olmamış , Psy salaklıkları kasıtlı yapıyordu :)

    1|0
    0|0
  • Abdürrahim albayraki görüp geldim :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...