Kim Kardashian'a Benzemek İçin Patatese Dönüşen İkili!

Bu benceye koyacak başka bir başlık koyamadığım için çok özür dilerim, aslında koyacak bir sürü başlık varda işte ben en sevimlisi olarak bunu koydum,

Kim Kardashian hayranlığı ve sonrası

Malum o özel yeriyle medyadan düşmeyen, duşa giren ya da normal bir erkeğin ihtiyaç giderme zamanlarında elbet aklına gelmiştir Kim! Yani biz erkekler normal olarak şeytana uyarak yapıyoruz bunu, 25 yaşındaki Jordan James Parke ve 22 yaşındaki James Holt, bir iddiaya tutuşuyorlar nereden geldiyse akıllarına artık Hangimiz daha çok Kim Kardashian benzeyeceğiz iddiası!

... sanırım bu çocukların başka bir derdi yoktu, yahu ikinizde erkeksiniz ne güzel çocuklarsınız başka iddia mı yokda böyle bir olaya niyetleniyorsunuz gençler neyse aradan geçen süre zarı içinde gençler dudaklarına dolgu yaptırarak konuya giriş yapıyorlar, bunlar erkek ise biz kertenkeleyiz.

İngiliz basınında manşetlere kadar çıkan bu 2 li her geçen gün ayarı iyice kaçırıp oralarına buralarına estetikler yaptırmaya başlıyorlar,

diğeri ise konuya kaşlardan başladı, Kim benim için bir efsane demiş kaşlarını ilk gördüğünde ve mutluluktan ağlamış, hani oğlum siz iddia ya girmiştiniz ne oluyor ?

James adlı deli oğlan "Her şey Kim'e benzemek için" deyip kesenin ağzını açıyor ve
İlk olarak Kim Kardashian'ın kum saati gibi gözüken kaburgalarına benzemek için kaburgalarını aldırdı devamında ise 3 bin sterlin yani 12 bin TL ödeyerek botox yaptırdı.Gariptir ki bunların ailesi bu 2 deli oğlanı destekliyor çılgınlar gibi..

Diğer arkadaş ise poposunu Kim'e benzetmek için tövbe totosuna dolgu yaptırıyor, dikleştiriyor ve tüylerini aldırıyor.

Aşağıdaki dudakları yaptırmak için 10 bin sterlin vermiş James, yaklaşık 40 bin TL!

Yanaklarına ise 2 bin sterlin(8 bin TL) vermiş, oğlum yumurta gibi çocuktun ne hale getirdin kendini..

Aşağıdaki diğer arkadaş ise Kim'e benzemek için 50 ameliyat geçirdi, her yerini gerdirdi, totosuna dolgu yaptırdı, kap kara birşeysin oğlum sen zaten neden solaryuma gittin bide..

Ayarı iyice kaçırıp, bedenindeki tüm kılları aldırmış, yanaklarını sıkılaştırmış ve Kim'in hayat hikayesini 2 yılda 73 kere okumuş, zaten 3 sayfa birşey.

Artık ayarı iyice kaçıran bu kardeş 4 yılda yaklaşık 150 bin sterlinin yani 600 bin TL'den fazla para harcadı.

Hadi bakalım bu 2 güzellikten kim kazanacak bakalım iddiayı

Buda diğer oğlan,


5|0
90|47

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 90

  • 3ay

    iğrendim ya

    1|1
    0|0
  • 3ay

    Ben utandım o dudaklar ne oyleee 🙊🙊🙊🙊

    0|1
    0|0
  • 3ay

    Benim anlamadığım,

    Kardashian'da o kadar dudak yokken benzemek uğruna neden maymun totosu gibi dudak yaptırıyorlar :/

    15|0
    0|0
  • 3ay

    Bu ne tövbe tövbe :D

    0|1
    0|0
  • 3ay

    Bunlar çıldırmışlar

    1|2
    0|0
  • 3ay

    Allah akıl fikir versin bu insanlara..

    0|0
    0|0
  • 3ay

    Vuraydik ağzınızin ortasına daha güzel olurdu...

    0|0
    0|0
  • 3ay

    ne insanlar var yaa. parayla çirkinleşme sanatı...

    0|0
    0|0
  • 3ay

    Bunudami goecektim :p

    0|1
    0|0
  • 3ay

    nereye kusuyorduk öğğkk

    0|1
    0|0
  • 3ay

    Süt gibi çocuktu. Neler yaptı kendine 😢

    0|1
    0|0
  • 3ay

    ama sakalları varr :/

    0|1
    0|0
  • 3ay

    Ben bu konu hakkında yorumsuz kalayım yoksa yaza yaza başınızı şişireceğim😀😀

    0|1
    0|0
  • 3ay

    midem bulandı ufff çok iğrençler...

    0|1
    0|0
  • 3ay

    James Holt denen kişiye kalın dudak yakışmış da keşke biraz ayarlı olaydı. Başka dertleri yoktu herhalde mutludurlar umarım...

    0|1
    0|0
  • 3ay

    Allah insanı akıldan etmesin !

    0|0
    0|0
  • 3ay

    Allah akıl fikir versin diyecemde, zaten akılları yok ki?

    0|0
    0|0
  • 3ay

    ıyyy

    0|0
    0|0
  • 3ay

    kaburga aldırmak bana her zaman saçma gelen ama başkasında güzel görünen bir şey
    ben rahatsız olurdum yaw sırf bu yüzden hayatımda asla (yaşadığım sürece) organ nakli yaptırmam

    0|0
    0|0
  • 3ay

    Neden hepsi erkek ya
    Ucmus bunlar
    Turkiyenin bu kadar cosmamasi bazen guzel bir sey

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    70

Erkekler Ne Diyor 47

  • 3ay

    kendisi cinsiyet değiştirse Kım kardasyandan güzel olurdu kım bildiğin tipik ermeni kızı

    0|1
    1|0
  • 3ay

    Yav bu ne ahhasdgahsdag :D Eline sağlık güzel olmuş :D
    cf.kizlarsoruyor.com/.../...-b093-ba44ca2ff228.jpg
    http://i.hizliresim.com/J3rWdY.jpg

    2|2
    0|0
  • 3ay

    Çok kötü durmuş. Hiç beğenmedim :/

    0|1
    0|0
  • 3ay

    *mcık ağızlı dedikleri bu olsa gerek.

    4|4
    0|0
  • 2ay

    İnsanlıktan nasibini almamış yaratıklar bunlar. Bir hayvan bile olamaz bunlar hayvanlardaki akıl bile bunların beyinlerindekinden fazladır. Pöff pöfff

    0|0
    0|0
  • 3ay

    Midem bulandı. Bunlar ne ya böyle?

    0|1
    0|0
  • 3ay

    Şu Dünya'da ne insanlar var vallahi.

    0|1
    0|0
  • 3ay

    Bunlar ''aptal'' değil de nedir üstüne bu kadar para harcayıp bu kadar gerizekalılığı bir araya getirebilecek kaç insan var acaba

    0|1
    0|0
  • 3ay

    Allah cezanızı versin kim kardashiandan iğrendim

    0|0
    0|0
  • 3ay

    G*tümü çekip atsam bunladan daha çok oy alır.

    0|0
    0|0
  • 3ay

    iddaayı kazanana kadar ikiside oglan olmuş neyin kafası bu

    0|1
    0|0
  • 3ay

    zına zıçam bune yaa

    0|0
    0|0
  • 3ay

    o popyla dişarımı çıkılır o dudaklara bak ruj yetişmez allah akıl fıkır versın

    0|0
    0|0
  • 3ay

    Para çok olunca insan ne yapacağını şaşırıyor

    0|1
    0|0
  • 3ay

    iğrenç

    0|0
    0|0
  • 3ay

    Milletin amacı yok, namaz yok dua yok, inanç yok. Napacaklarını bilmiyorlar.
    Hayır, o kadar parayı nerden buluyorlar k?

    0|1
    0|0
  • 3ay

    Bu çirkin ve leş kadına benzemek istemek? ..

    0|0
    0|0
  • 3ay

    Allah akıl fikir versin

    0|0
    0|0
  • 3ay

    Merak ettiğim bunlar ne yiyip içiyorlar da böyle yapıyorlar kendilerine tamam cinsiyet değiştirirsin hormonel birşey anlarım. Bir kişiye hayranlık da duyabilirsin bunuda anlarım ama bunların ki fazla boşlukta olmak sapıklık ya

    0|1
    0|0
  • 3ay

    Dudaklarımı yolladım öpme al yeter diye bir şarkısı vardı sezen aksunun

    0|2
    0|0
  • Erkekler Devam
    27
Yükleniyor...