Türkiye'nin En Yakışıklı Erkekleri

Arkadaşlar, sizlere içimden gelen en samimi paylaşımı yapıyorum. :D

Herkesin zevkine kimse karışamaz bir kere. Cidden öyle baklavaları olan, yüz hatları keskin erkekler falan paylaşmayacağım. Kalbimi açıyorum size beni kırmayın. Ben genelde herkesin beğendiği erkekleri beğenmiyorum. Çünkü zor kadınım. :D Neyse cidden listem çok samimi, ciddi olalım. Ama önce reelde seçtiğim erkeklerin özelliklerinden bahsedeceğim.

#dobrakadınn nasıl erkeklerden hoşlanıyor? :)

Benim şuana kadar beğendiğim erkekler, genelde 4-5 kızın aşık olduğu, ortama neşe saçan sempatik ama bir o kadar gerektiğinde sert olan erkek tiplerinden .Yani küçük bir ortamda üniversitede ki sınıfınızı düşünün, popüler olan erkek gibi. Fakat bu erkekler genelde çapkın ve serseri oluyor. Neyse yani ben iddialıyım testosteron hormonu yüksek erkekleri seçiyorum. Ve bence bu önemli.

Hadi listeye geçelim. Zaten girizgahı okuyan kişi 5 parmağı geçmez. :)

Mustafa Üstündağ

Türkiye'nin En Yakışıklı Erkekleri

Bence çok tatlı. Klasik Türk erkeği işte. :) Yanakları sıkılası, gözleri iri koyu kahve, buğday tenli, yüzlü harika erkek. Gerçekten giyim tarzı da çok erkeksi. Tam sarılmalık, göğsünde uyumak için ideal erkek bence. Aslında ben Üstündağ'ı Merhamet dizisinde tanıdım. Orada ki Sermet karakterinden dolayı beğeniyorum. Başka bir neden daha var. O da bana kalsın. Ama dediğim gibi bence en yakışıklı erkeklerden. Bıyıksız pek beğenmiyorum. Bence bıyık, sakaldan daha önemli. Ve her erkeğe yakışmıyor. Evet kıllı kızlar ama olsun. :D <3

Şener Şen

Tabi artık yaşlandı. Ama Şener Şen gençliğinde bir harika. Mimiklerine hastayım. Bakışlarına, duruşuna. Gerçekten kendi şahsına münhasır jest ve mimikleri var. Ve bence bu çok çekici. Üniformada çok yakışmış. :)

Murat Han

Hadi yine iyisiniz kızlar. Size kaslı erkek de sunuyorum. Ama ben bu fotosunu inanın çekici bulmuyorum. Takım elbiseli ve spor giyimli hali çok daha iyi. Cidden Murat Han'ın kişilik özelliklerini araştırdım. On parmağında on marifet, ince ruhlu, sanattan anlayan temsili mükemmel erkek. Kafası çok tatlı. Küçücük.

Bülent İnal

Bıyıklı hali özellikle harika. Tv'de bir dizide görmüştüm ve araştırmıştım hayatını. Tam aile babası olacak bir yüze sahip, Çok beğeniyorum bence çok yakışıklı.

Nihat Altınkaya

Survivor'da duydum ismini. Sonra yaprak dökümü dizisinde oynadığını öğrendim. Orada rolünden dolayı daha da karizmatikti. Bence buğday tenli yüz hatları gayet çekici bir erkek. Dudakları çok iyi. :)

Murat Yıldırım

Ses tonu ve bakışlarının çok etkileyici olduğunu düşünüyorum. Yine bence gayet yakışıklı ve çekici bir erkek. Asi dizisini izlemedim ama youtubede bazı klipleri seyrettim ve birkaç sahneye bakmıştım. Çok beğeniyorum.

Burak Özçivit

Tabi ki bence Türkiye'nin en yakışıklı erkeği. <3


7|5
22|38
dobrakadınn KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 38

Kızlar Ne Diyor 22

  • Murat Yıldırım ve Burak Özçivit harika :)

    1|0
    0|0
  • İlla survivordan koyacaksan Hilmicem'i koymalıydın bence, çocuk çocuk Türkiye standartlarının fazlasıyla üstünde ☺

    0|0
    0|0
    • Karakterini beğenmiyorum.

    • Hepsini Göster
    • Turabiyle takılıyordu o herhalde.
      Turabi'den nefret ederim.

    • Aynen ben de turabiden pek hoşlanmam ama hilmicem'le karakterleri çok farklı, şu an arkadaş değiller bildiğim kadarıyla ☺

  • Tarkaaaannn:) tarık akan

    1|0
    0|0
  • Burak ve murat

    1|0
    0|0
  • Bence bunlarin arasinda gideri olan bir murat yıldırım var.

    1|0
    0|0
  • Son 3 favorim <3 :D ellerine sağlık

    1|0
    0|0
  • Sener Sen haric hepsi süper 😍👍 Ellerine saglik

    1|0
    0|0
  • İtiraf ediyim bu seçtiklerini de ben hiç begenmiyirum😄😄ellerine sağlık yinede😄😄

    1|0
    0|0
  • Burak ve murat dışındakilerin listede neden olduğunu anlayamadım :/

    1|0
    0|0
  • Ben sarisin sevdigimden hicbiriilgimi cekmedi

    1|0
    0|0
  • ~ Emeğin Sağlık ~

    1|0
    0|0
  • Ne umutlarla gelmistim 😕 neyse ki bir özçivit gordüm

    2|1
    0|0
  • Tamamen katılıyorum. Yaşasın esmerler.

    1|0
    0|0
  • Mustafa Ustundag i cidden cok begenirim bende, guzel secimler

    1|0
    0|0
  • bence murat yıldırım cok masum bakışları var

    1|0
    0|0
  • İlk 3e anlam veremedim

    1|0
    0|0
  • kız resmen benimle aynı kafada bayıldım ya emeğine sağlık 😂

    1|0
    0|0
  • Senin yazdiklarindan bir tek mustafa ustundag iyi bence :) eline saglik

    1|0
    0|0
  • Bulent inal da doğu erkeği havası seziyorum ben nedense ya dizilerindeki karakterlerden ya da kişiliğinden olsa gerek , efendi bir şahsiyet belliki. Murat yıldırıma gelecek olursak o da kişiliğinden taviz vermeyen aktörlerden... Emeginize sağlık. 👍

    1|0
    0|0
  • Burak hepsine fark atar 😀

    2|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    2
Yükleniyor...