Romantizm Temalı Anime Önerileri

Selam bal petekleri :D
Ve selam olsun sana da @ÇizgiliKedi nin ısrarlarına dayanamayarak bir bence daha yazayım dedim. Umarım anime izlemeye yeni başlayanlara bir rehber,anime bağımlısı olanlara nostalji olur. Her neyse başlayalım

1-Tasogare Otome x Amnesia
Romantizm Temalı Anime Önerileri

Seikyou eski bir okul binasında yıllar önce ölüme terk edilir ve acı dolu bir sonu olur. Ancak ruhu bir sebepten ötürü o okul binasında kalır.Aradan 50 yıl geçer ve okula Seikyou yu görebilen bir genç (Niiya) gelir. Niiya, genç kızın kim tarafından neden ölürüldüğünü araştırırken. İkilinin arasında başlayan arkadaşlık zamanla aşka dönüşür. Ama her şey bu kadar basit değildir.

Animeden bir görüntü (Spoiler)

2-Kaichou Wa Maid-Sama

Misaki Ayuzawa'nın okulda ki herkesten sakladığı bir sırrı vardır. Okulda başarılı ve saygın bir öğrenci olmasına karşın ailesinin maddi durumu kötüdür. Bu sebeple bir kafede ghizmetçi kostümüyle çalışır. Ancak okulun yeni öğrencisi Takumi Usui'nin onu görmesiyle her şey değişir.

3-Kimi ni Todoke

Kuronuma Sawako bir korku filmi karaketi gibi görünmekte,konuşmakta ve davranmaktadır. Bu sebeple hiç arkadaşı yoktur. Ancak her şey önce Sawako oldukça tatlı ve nazik bir kızdır. Bir gün Sawako okulun belki de en yakışıklı erkeğiyle yakınlışır ve bu hayatını hiç olmadığı biç.imde değiştirir. Evet yalnız değildir ama artık düşmanları da vardır.

4-Ao Haru Ride

Yoshioka Futaba çocukluk aşkının izlerini hala taşımaktadır. Ancak ne yazık ki Futaba ve Tanaka arasında ki aşk daha başlamadan bitmiştir. Aradan geçen yıllardan sonra Futaba çok değişmiş bir kıza göre daha erkeksi ve dağınık bir imaj yaratmıştır. Bunun sebebi ise güzelliğini saklayarak akranları tarafından dışlanmayı engellemek istemesidir. 3 yıl sonra Futaba okulda Tanaka yı görür ama artık Tanaka ismini Mabuchi Kou olarak değiştirmiştir. Futaba,Tanaka ile zaman geçirdikçe aslında Tanakanın da çok değiştiğini ve zor bir hayat yaşadığını farkeder.

5-Clannad

bunu nasıl anlatırım size bilmiyorum yani sanırım şöyle anlatmak gerekirse ''Ağlaya ağlaya kalmadı gözlerimde yaş T-T)
Ciddiyim eğer ağlamaya ihtiyacınız yoksa uzak durun.ama mükemmel bir hikayeyi de kaçırmış olurusunuz


7|0
15|7

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 15

  • Güzel paylaşım :))

    0|0
    0|0
  • Clannad aşktır 😍😍

    0|0
    0|0
  • Güzel gözüküyor evet

    0|0
    0|0
  • Hepsini izledim çok güzel animeler :)

    0|0
    0|0
  • clannadı izliyecemmm
    daha yeni başlıyacam izlemeye az tatili gelsinde çok izlerim böyle animeleri falan :) :) :) :) ellerine sağlıkk :d

    0|0
    0|0
  • Guzel olmus bir ikisine bakicam

    0|0
    0|0
  • süoer bir bence olmus hepsi birbirinden guzel animelerdi :D

    0|0
    0|0
  • Skip beat
    Working
    Toradora
    Tonari no kaibutsu kun da eklenilebilir :D
    Bende yazcam bir tane ehuehue :D
    Eline sağlık. Bu listede en çok Kaichou wa maid samayı seviyorum.

    0|0
    0|0
  • Kimi ni todoke yi izledim ya çok güzel bişi animeler o zaman ilgim başladı sawako 😄 of ya trkrar izliyesim geldi başta korku filmi sanmıştım ama hiçde öyle değil ya harika bişi bende tavsiye ederim diğer filmleri izlicem canım

    0|0
    0|0
  • pek romantik anime izlemem ama sadece tasogare otome x amnesia yı izlemedim. kalan hepsini izledim

    0|0
    0|0
  • Hepsini izliycem eline sağlık

    0|0
    0|0
  • Shoujolar hastalık ya

    0|0
    0|0
  • Harika olmuş

    0|0
    0|0
  • Harika olmuş emeğine sağlık

    0|0
    0|0
  • bir daha kolay kolay bence yazmazsın sanıyordum sürpriz oldu bu :D güzel animeler seçmişsin özellikle clannad :'(

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • En son izleyeceğim tema.

    0|0
    0|0
  • anime severim

    0|0
    0|0
  • anime izlemeyi bıraktım ama her perşembe onepiece okurum ölene kadar kral olsa bari görebilsek ne diyim odaya kalırsa öbür tarafa gidince işine oradan devam edicek

    0|1
    0|0
  • Vampire knight
    Clannad after story

    0|0
    0|0
  • Eline, emegine saglık

    0|0
    0|0
  • Kaichou wa maid sama - Ao Haru Ride ve Clannad'ı izledim.3'ü de güzeldi fakat en beğendiğim Ao Haru Ride oldu. Mabuchi karakteri baya hoşuma gitmişti.

    0|1
    0|0
  • Harika olmuş

    0|0
    0|0
Yükleniyor...