Göğsümüzden Kalbimizi Söken 2016 Victoria's Secret'ın En Seksi 6 Meleği

Göğsümüzden kalbimizi söken 2016 Victoria's Secret'ın en seksi 6 meleği!

6- Alessandra Ambrosio, Brezilya

Göğsümüzden kalbimi kalbimizi söken 2016 Victoria's Secret'ın en seksi on meleği!

Kelimelerin durduğu yer. 34 yaşındaydı ve TAŞ gibiydi......

5- Romee Strijd, Hollanda

wow wow Hollandalı

4- Sara Sampoio, Portekiz

Yenilerden. Yeni Adriana Lima deniliyor.Bence çok benzemiyorlar.

Off takıma bak, bence kesin Mavi

3- Lily Aldridge, ABD

Vee bu yıl Fantasy Bra'yı Lily taşıdı.Yukarda görmüş olduğunuz "Fantasy Bra" 2 milyon dolarcık. Peki bunu kim alıyor?

2- Candice Swanepoel, Güney Afrika

Bu yıl tasarımcılar çook üzdü. Bence şu an kimse yazıyı okumuyo ama neyse, bir Candice bu kadar kötü giydirilebilirdi :(

1- Adriana Lima, Brezilya

Ef sa ne. Şu güzellikle başka kim olacağıdu? DİVA.

Hadi bakalım sonuna kadar gelebilenler, favoriniz kim?


0|1
53|86

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 86

  • Lily hariç, travestiye benziyor bunlar

    6|1
    2|2
  • 33|7
    8|14
  • Lima hariç hiçbirini tanımıyorum.
    Onu da Acun sayesinde tanıdım.
    Benim için hiçbir şey ifade ettmeyen isimler.
    Eline sağlık.

    22|3
    3|5
  • Hepsi mükemmel

    0|0
    2|1
  • Adriana dışında sokakta bunlardan güzel kızlar var

    5|0
    2|1
  • Allahım yarabbim şu kekolarin beğenmeme huyları yok mu deli ediyor beni 😂

    Milyon dolarlık (Eminim hayatında 1000Dolar görmemiştir kekolar) anlaşmalar yapılan, yüzlerce jüri üyeleri tarafından seçilen yüz binlere hitap eden bu meleklere "ayy bu nee, ayy beğenmedim, beni ilgilendirmiyor, beğenmedim, çirkinler vb"

    Eminim canlı birebir görseler kalp krizinden gider abazalar😂😂😂

    12|2
    22|9
    • Hihi hiç güleceğim yoktu😂 doğru diyorsun

    • Hepsini Göster
    • Amannn 😊😊😊

    • SEN GÖRSEN NEFESSİİZZ

  • Ya allaskına su adriana lima'nın bacaklarına bide karnına baksanıza asdf

    Belde kıvrım yok aynı kadın dediğin belinde kıvrım olur bildiğin kas yapmıs bu ak
    Bacaklarına midem bulandı zaten

    Bide candice bakın aradaki farkı anlarsınız.

    4|0
    1|0
  • ya bunlar varya :D neyse

    0|0
    1|0
  • candice fena

    0|0
    0|0
  • Hiç biri çıkaramadım yine bilgi için teşekkürler

    1|0
    0|0
  • Alessandra Ambrosio tanrıçam.

    0|0
    0|0
  • benim kalbim falan yerinde.. abarttığınız kadar değiller..

    0|0
    0|0
  • Scarlett varken bunlar kimmiş.

    0|0
    0|0
  • Lauren cohan bunların hepsinden güzel

    0|1
    0|0
  • Alessandra ne ya bitmiş kari barbara palvin hepsinden iyi onu koy listeye

    1|1
    0|0
  • oha ya melekere hakaret ediyorsunuz melekler nurdan yaratılmıştır bunlar olsa olsa iki ayaklı şeytan olur

    4|0
    2|0
  • bana çok itici geliyo böyle tipler

    1|0
    0|0
  • Alessandra Ambrosio tabikide :D

    0|0
    1|0
  • Hey Masallah be.

    0|0
    0|0
  • Portekizli manken tro gibi

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    66

Kızlar Ne Diyor 53

  • Favorim yok hepsi güzel.

    0|0
    0|1
  • Yazdıklarından hiç bişey anlamadım.
    Görseller olmasa..
    Eline sağlık

    0|1
    0|0
  • Güzel güzeldir evet ama ben kendimi seçsem olur mu?

    1|0
    1|1
  • Adriana Lima der susarım, dünyanın en güzel kadını.

    4|0
    11|3
  • miranda favorim

    0|0
    0|0
  • Bir kere bu kadınların yüzü çok yıpranmış aşırı en fazla 20 yıl sonra onlarda eski mankenler gibi çöp olacaklar. Anlamıyorum kendini ortalığa sunan kadınlar neden erkeklere çekici geliyor?

    0|0
    0|0
  • Sadece miranda kerr seviyorum bide taylor Hill diye biri geldi yeni o sempatik gerisi artık klişe oldu

    0|0
    0|0
  • At gibiler sadece :)

    0|0
    0|0
  • Bizim sitedeki pembikler bunlara bin basar. Hele bir Adriana Bizim Nasılım kategorisine gelsin bunalıma girip intihar etmezse yüzüme tükürün

    0|0
    0|0
  • valla ben bı kız olarak anca begenırım bunlardan hıcbırı kalbımı sokmez erkek olmadıgı halde

    0|0
    0|0
  • Candice benim.. Terazi kadınlarını hep sevmişimdir.

    0|0
    0|1
  • Grace Kelly bunlardan daha güzel ☺

    1|1
    0|1
  • sara sampoio, ırına shayk gibi kadınlar hep adriana lima nın türevleri gibi geliyo bana ya. çakması gibi

    1|0
    0|1
  • Gisele bundchen unutmussunuz 😂

    0|0
    0|1
  • Candice der susarım.

    0|0
    0|1
  • Candice favorim.

    0|0
    0|1
  • Sahne arkasında saatler süren hazırlığa rağmen sanki sabah yataktan kalktıkları halleriymiş gibi görünüyor olmaları şaşırtıcı

    0|0
    1|0
  • Alessandra Ambrosio

    ben bile isterim bundan sadlksjflk

    0|0
    0|0
  • 5 te iki fotoğraftaki kişiler birbirinden farklı

    0|0
    0|1
  • Bunlar kim yaa bide neden bu bence leri kızlar yazıyor sapık mısınız

    1|0
    0|1
  • Kızlar Devam
    33
Yükleniyor...