En Güzel Türk Ünlüler

Merve Boluğur

En Güzel Türk Ünlüler..

Siyah saç-beyaz ten uyumluluğu.. Çok farklı bir tipi yok, klasik Türk kızı profili aslında. Ama en güzelinden…

Zeynep Bastık

Ağzı burnu yenilesi.. Evde beslenesi.

Damla Debre

Sarı saçlı haliyle Charlize Theron’u falan sollar, Cameron Diaz’ı kıskandırır.

Filiz Gök

Pek bilinmez. Çılgın Dersane 3’te beni benden almıştı. Filmi ayrı izledim, bu kızı ayrı… Geçici bir aşka kapıldım. Tartışmasız, bu listedeki en güzel kişi. Diğer 9’una değişmem. Seviyorum ulan!

Emina Sandal

Mustada Sandal ağzının tadını biliyor.

Naz Elmas

Baba evinde prensesler gibi büyüyen Türk kızı imajı var. Özel üniversitede okuyan, yolda sokakta altında son model cipiyle dolaşan havalı kız.

Yasemin Allen

Hafiften Rus kırması gibi, melez olduğu soyadından belli olan bir güzellik..

Hande Doğandemir

Bana Masal Anlatma filminde kendine hayran bıraktı. Saçları kısayken seksi, uzunken masum. Makyajı abartınca seksi, sadeyken masum. 2’si bir arada.

Gizem Karaca

Listedeki 2. favori güzelim. Naz Elmas’ı anımsatıp Yasemin Allen’e benziyor olması onu ilginç kılıyor.

Tuvana Türkay

Burnu çirkin olmasına rağman taş gibi. Videolarda, fotoğraftakinden 5 kat daha güzel görünebilme yeteneği vardır.


0|0
4725

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 46

  • Emina Sandal estetiksiz, hala aynı düşüncede misin
    makyajnasilyapilir.net/.../Emina-Sandal.jpg

    :D

    7|0
    0|0
    • Sen de estetik yap tutan mi var

    • Hepsini Göster
    • Bunun bencesine gelen de suç :D Ayrıca çok daha güzel kadınlar var tabiki bunlar ona göre o yüzden bir şey diyemem. Ama doğal güzellik önemli yoksa makyajla estetikle herkes güzel kalmış ki Emina makyajlı estetikli bile cok güzel değil :D Sıradan bir tip ama zevkler renkler tartışılmaz

    • @4llah-Diyen-Portakal Bence hazırlıyor ve paylaşıyorsun ve benceler yoruma açık yani sadece senin fikrine açık paylaşım olsaydı eğer altına yorum yazılmasına izin verilmezdi. "Yanıti kaldiramayacaksan soru sorma" demişsin. Aynı şey senin için de geçerli yanıtları kaldıramayacaksan farklı düşüncelere saygı gösteremeyeceksen bence hazırlamayacaksın. Kimileri için doğal güzellik ön plandadır, buna saygı duyamıyor hakaret etme yoluna gidiyorsanız siz kezbanın s*çtığı b*k bile olamazsınız. @Eceyyy

  • Hande Doğandemir güzel

    0|1
    0|0
  • Hande Doğandemir ve Zeynep Bastık denen pokemon sıfatlı dışında diğerlerine katılıyorum onların yerine Beren Saatle Başak Daşman'ı koysaydın daha güzel olurdu.

    0|0
    0|0
  • En yakın göz kliniğine git birkaçı tamamen vasat ::DFS:F

    1|0
    0|0
  • güzeller ancak bir kaçı değil bence...

    0|0
    0|0
  • Bana göre en guzel Tuğba büyüküstün. Ama tuvana Türkay ile merve boluguru da cok begeniyorum guzeller

    0|0
    0|0
  • Eline emeğine sağlık çok güzel açıklamalar yaparak paylasmissin... Paylasimini beğendim ama sana katılmıyorum.

    0|0
    0|0
  • Bunların hepsi çirkin ama yinede sen bilirsin kanka

    1|0
    2|0
  • Hande doğandemir cidden güzel nas elmaz ve gizem karaca da güzel ama merve boluğur itici bence

    1|0
    1|0
  • Tuvana Türkay dışındakileri pek beğenmiyorum.

    0|0
    0|0
  • Baaligi en guzel turkuler okudum... Bekledigim ile karsilastigim.. Hayal kirikliklari..

    2|0
    0|0
  • Guzellik gorecelidir hipotezinin kanitlandigi bence.

    0|0
    0|0
  • Merve Boluğur gerçekten çok güzel

    2|0
    0|0
  • Merve Boloğur'u acayip seksi buluyorum. Tuba Büyüküstün isterdim ama.

    0|0
    0|0
  • Farklı yüzleri koymussun emegıne saglık :)

    0|0
    0|0
  • En çirkinlerini seçmişsiniz tebrikler👏

    1|0
    0|0
  • Emina sandal olmamış oraya merve boluğurrr candır💏💑💏💑💏💑💏💏💑💏💏💑💏💑💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💋💓💕💖💗💘💝💞💟💓💜💛💚

    0|0
    0|0
  • Zeynep Bastık efsanelerdendir 😊

    0|0
    1|0
  • Tuba Büyüküstün❤

    1|0
    2|0
  • Kızlar Devam
    26

Erkekler Ne Diyor 24

  • Kanka en çöpleri koymuşsun :/ Naz Elmasla Merve okeyde gerisi ne öyle :/ where is she? Fahriye Evcen?
    i.sozcu.com.tr/.../fahriye-evcen-42.jpg

    3|0
    2|0
  • bunlar hiç biri işe yaramaz en azından bana hitap etmiyorlar..

    1|0
    0|0
  • Tuvana Türkayı ben ilk Kara Para Aşkta görmüştüm , burnu orada estetikli mi estetiksizmi bilmiyorum ama ilk gördüğüm bölümden dedimki ulan ne güzel kız be çok güzel :D
    Burnunda bir problem yok )

    0|0
    0|0
  • Nur Fettahoğlu olmazsa olmaz. eksi

    2|0
    0|0
  • Merve Boğulur hariç çöp

    0|0
    0|0
  • En güzel türk ünlüler başlığını gördüm Tartışmaya gerek yok

    DENİZ ÇAKIR

    NAZ ELMAS

    Ebru Gündeş

    0|0
    0|0
  • bir Gizem iyi ama tatlı o kadarda güzel değil yani. Diğerleri desen hiç beğenmedim

    0|0
    0|0
  • Merve boğulura ölüyorum.. çok sempatik çok tatlı çok içten.. tipik bir ikizler burcu.. hani mümkün olsa Babasından istesem o derece yani ama sanırım o evlendi ve ben şansımı kaybettim.. :)

    0|0
    0|0
  • Merve harbi iyi

    0|0
    0|0
  • Maşallahı varmış hepsinin yahu :D

    0|0
    0|0
  • hande doğandemir ve merve boluğur haricini at gitsin

    0|0
    0|0
  • Hande Doğandemir çok seksi geliyor bana da bende onu beğeniyorum

    0|0
    0|0
  • Hande Doğandemir en güzeli umarım hayllere kapılıp oda açık-saçık sahnelerle kendini bozmaz

    0|0
    0|0
  • al birini vur birine :D

    0|0
    1|0
  • ağzının tadını bılıyorsun.

    0|0
    0|0
  • Pöff :/ Şarkıcı Sultana hepsinden daha güzel kadın 50 yaşında ama 25 gibi duruyor :)

    0|0
    0|0
  • Çılgın dersanadeki iyiydi aynen

    0|0
    0|0
  • Müge Boz
    Sıla Gençoğlu
    Tuğba Yurt
    ?

    0|0
    2|0
  • Müge Boz yok. Hadi oradan be.

    0|0
    0|0
  • Bizim kızlar soruyor kızlarını kimselere değişmem satmam ben.. :))

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4
Yükleniyor...