İstanbul'un en yaşanılır semti hangisidir?

merhaba

istanbulun en yaşanılır semti- fiyat- huzur- kalite açısından hangisidir?

nerelerden kaçınmak lazım?

bir de yazacagınız yerlerin tahmini kiralarını da yazar mısınız mesela nisantasında studyo /2000 civarıdır gibi

çok teşekkürler

Güncellemeler:
arkadaşlar hepinize çok teşekkürler


yeniköy üzerine konusalım mı? bir süre kalmıstım orda misafir olarak


kiralar nasıl? evler eski mi?

0|0
1|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Yaşamak istediğiniz bölgenin kültürel ve aktivite durumuna göre ele alınmaktadır. Şimdi Mesela beyoğlu cihangirdi 1400 TL den başlar fiyatlar Nişantaşı 1500 den başlar ortaköy 2000 TL Sarıyer 1100 TL, emirgan tarabya buralarda 2400 Tl gibi rakamlar..Altnızda araba varsa eğer Fenerbahçe Candır derim Şansınıza göre 1000 TL veya Silivriye doğru bir çok Villa bulunmakta kiraları 1200 TL den başlamaktadır Deniz manzaralı ..

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • Bostanci kiralar 1.000tl ve ustu olur genelde birde bagdat caddesi tarafi sansliysan caddeye yakin 1.200 e filan ev bulursun.

    1|0
    0|0
  • Beykoz. Huzurlu ve İstanbul un en güzel sahili şeridine sahip. İnsanı garip fiyatları değişken :)

    1|0
    0|1
  • benim semtim.Suadiye

    1|0
    0|0
  • Atakoy ve yesilkoy cok guzel bence.

    1|0
    0|0
  • acıbadem güzel biyer ataşehir güzel bağdat caddesi tarafları iyi altunizade güzel kadıköy civarları genel iyi hemde ulaşım imkanı çok iyi evet 1500 alt limit al

    1|0
    0|0
  • Yakacık- 600-700

    soğanlık-700-750

    (banagöre ormana Yakın olan yerler daima güzeldir)

    1|0
    0|2
  • bebek etiler :D

    1|0
    0|1
  • Ataköy ama fiyatlardan bir haberim yok.Muhtemelen uçuk fiyatlar olabilir.

    0|0
    0|0
  • Pendik 350 500 arası iyi evler var kira için hem sakin hem orman var havası temiz Büyük alısveriş merkezi sahil var Sorunlu bir yer değil

    0|1
    0|0
    • Yeniköy merkeze ters Bence merkeze yakın diyorsan içerenköyde de bulursun 600 1000 arası

    • Hepsini Göster
    • pardon kavacıkmış:)

    • Kavacık iyi fena değil ama bizim buradan beter soğuk :) Burada çalışıcak mısınız

  • Beşiktaş , muhtesem bir semt

    0|1
    0|0
    • ama neresi beşiktaşın? cadde sokak?

    • barbaros bulvarı süper ama kiralar yüksektir , meydana 5 10 dk uzaklıktaki heryer olur

    • bır ara orada oturdum kısa sure.. o kısmı sevmıyorum

  • Kadıköy iyidir fiyatlarda hemen hemen senin dediğine yakındır.

    0|0
    0|0
  • tuzla 500-600

    0|0
    0|0
  • Fatih ...

    0|0
    0|0
  • aile için Beşiktaş fatih..:))

    0|0
    0|0
  • Onu bilmemde imkanın varsa anadolu yakasında otur.

    0|0
    0|0
  • Üsküdar

    0|0
    0|0
  • Beşiktaş , Beyoğlu , Nişantaşı ,

    0|0
    0|0
    • ama beyoglunda gece dısarı cıkmak sanırım bıraz urkutucu tınercı fılan varmıs?

    • Tinerci yok. Beyoğlu şarapçıları var :))

  • Maltepe anadolu yakasi :))

    0|0
    0|0
  • Sarıyer, kadıköy, bebek, nişantaşı, rumelihisarı, istinye (: başka mekan tanımıyorum

    0|0
    0|0
  • İskenderun'a gel sen bırak İstanbul'u...

    0|0
    0|2

Kızlar Ne Diyor 1

  • bence rumeli'de bakırköy ve beşiktaş (maçka ve ortaköy).. anadolu'da sadece moda ve kadıköy'ü biliyorum ama anadolu yakası daha sakin, daha yaşanası bana göre. yine de son kararım bakırköy olur.

    kiralar evine göre değişir bir şey diyemem.

    1|0
    0|1
    • maçka evet düşünememiştim

      ben istanbulda yaşadım bir dönem ama 5 yıldır hiç gelmedim

    • Hepsini Göster
    • çok teşekkür ederim studyo bakıcam , ya bısey daha sorim residence larda pencere yokmus dogru mu? yanı ben yaz kıs pencereyı acık tutan bırıyım deliririm valla oyle bişey varsa

      su an başka ildeyim

    • hiç yaşamadım bilemiyorum..

Yükleniyor...