Müzik Çalgısı Tavsiyesi

Arkadaşlar bir müzik aleti çalmak istiyorum ama şöyle kolay taşınabilir birşey istiyorum yani gitar gibi klarnet gibi vs. önerileriniz var mı ?


0|0
1|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Eğer gerçekten çok istiyorsanız ve içinizde evet çalmak istiyorum diyorsanız Bağlama ile başlamanızı öneriyorum ve sonra Keman, Gitar yavaş yavaş bunu ilerletin bence.

    0|0
    0|0
    • Bağlama'da düşüncelerimin arasında'da eğer bire bir ders vericek birini bulursam kesin Bağlama ile başlıycam zaten sağol bu arada

    • Hepsini Göster
    • Büyükçekmece burada her yaz kurs oluyor zaten ve babam kurs merkezinde müdür Bağlama kursuda var ama birebir biraz daha kolay oluyor en kötü o kursa yazılırım

    • Evet oralar iyi ama bence oraya gitmeniz daha iyi olur orada öğrenin kendinizi geliştirin kaç yaşındasınız ?

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 1

  • öncelikle müzik aleti çalmak adına ciddi bir uğraş ve özveri vermen gerekli gitar öğrenmesi zor bir enstrümandır, insanlar 3, 5 akorla olay tamam sanıyorlar kaldı ki klarnet daha da zor bir müzik aletidir ama ben kendi kişisel tercihim gitardan yana çalması da gayet eğlenclidir.

    0|0
    0|0
    • Belli bir muzikal şey olur farketmez görüşlere bakıcam aralarından ilgi duyduğum varsa çalıcam zaten Gitar'da gayet beğendiğim için birazda ona doğru bakmam var ama bakalım artık

Yükleniyor...