Alt katimdaki magandalara ne yapabilirim?

Öğrenci apartmanında oturuyorum herkes aynı üni.de öğrenci alt katıma bu sene biri taşındı herif müziğindende bağıra çağıra konuşmasından da bıktım çevre apartmanlardan bile şikayet var ev sahibine demişler. 3 kere indim uyardım kafası hep iyi gibi ne kullanıyor bilemem alkol olmadığı kesin. Kapıcıya da şikayet ettim ev sahibine de aynı taş aynı hamam değişen hiç bir şey yok bıktım artık. Arada bir açsa şu müziği anlıcam da her gece bu şekilde nerdeyse bütünlemerime bile çalışamıyorum gürültülerinden. Shazamdan çaldıkları şarkıları bulabiliyorum siz anlayın nasıl açıyor sesini. Polislede uğraşmak istemiyorum. Ne yapabilirim? Gerçekten bunaldım artık.


0|0
1|3

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 1

  • iniceksin ağzını burnunu kıracaksın bence gücüne güveniyorsan bak bidaha acıyorlarmı

    0|0
    1|0
    • Ben tek basima yasiyorum evde en az 3 erkek oluyorlar kafalar zaten iyi alkol kafasi degil o belli. Ugrasilmaz o sekilde yani.

Erkekler Ne Diyor 2

  • sağlam bir ses sistemi bul. onlar müziğin sesini açtıklarında sen de kolonları aşağı doğru çevirip güzel ses çıkaran bir şarkı açıp sesi sona dayayıp evden çık 2 saat sonra gel. bir daha açamazlar :)

    0|0
    0|0
    • Asagiya uyarmaya indigimde gormustum gercektende cok saglam bir hi-fi sistemi var hani bendeki logitech x-530la onunla yarisma sansim yok. Yoksa bir ara onuda denedim ferman topragin bir sarkisi var benimde bir sabrim var bilmem ne zaman tasar diye bir sozu var sarkinin son ses onu aciyordum ama kafa almayinca iste anlamiyorlar.

  • bence en mantıklısı polis ya da kendin gitceksin anladığı dilde konuşacaksın

    0|0
    0|0
    • Kac kere uyardim ozur diliyor 10dk sonra yine ayni sekilde aciyor sesi. Kaldi ki arada bir yapsa ses cikarmicam uni.deyiz sonucta olabilir normal ama her gece her gecede cekilmiyor arka ve yan apartman bile sikayetci. Polisle ugrasmak istemiyorum cunku bir yarari olmicagini dusunuyorum en fazla uyarip gidiyorlar. Sonra yine ayni tas ayni hamam.

    • ozaman bilegine kuvvet kardeş

Yükleniyor...