Rus şarkıları hakkında yardımcı olabilir misiniz?

Ben yabancı şarkılardan rus şarkılarını çok seviyorum.Peki içinizde benimle aynı durumda olan var mı?Yani ben Rusça şarkıları eğlenceli ,ingilizce ve benzeri dillerdeki şarkıların çoğunu iğrenç buluyorum.Ve içinizde rusça bilenler var mı?var ya da yok bana tavsiye edebileceğiniz rusça şarkılar ve indirebileceğim 10-15 warez sitesi yazarsanız alldebrid,debridmax vb sitelerden. sömürmeye devam edeceğim.Lütfen yardımcı olun arşiv yapmak istiyorum.elimde 2-3 doğru dürüst warez sitesi var ama onlarda yetersiz.

Güncellemeler:
bana warez sitesi tavsiye edin ya da bedava torrent sitesi bulun arkadaşlar.sorumun başlığına bakıp, gerisini hiç tınlamıyorsunuz.olmaz böle şey.
var.ben livemochada bir rusa da benzer sorular sordum o da kızdı.işin açığı ilk soruma 2 günde cevap yazdı ama sen ne zaman cevap yazacaksın çözmüş değilim.en mühim noktaysa ona sen hristiyan ben müslümanım.hadi hoşçakal pardon tanrı seni korusun yazmam ve kızın bana kaç aylardır tek kelime cevap yazmaması.Ne olmuş yani müslümanlık hristiyanlık mevzuuna değinmişsem.ben abdulhalim sadullayevi sevdiğim halde sempatizanlığını yapmamışım ona..rusları o yüzden dolayı acaip buluyorum.

0|0
6|1

En İyi Erkek Görüşü

  • ben en çok TATU yu dinliyorum...

    1|0
    0|0
    • açılımı ne hacı?

    • Hepsini Göster
    • peki kızgınlar mı?ya da ota boka gülen tiplerden mi?anlat ben dinliyorum seni.

    • hadi erkek dayanışması olsun .zaten kız dayanışmasına girmek riskli çünkü ben erkek onlar kız.kanımın kaynadığı zamanlar bu zamanlar bunuda unutmamalı.senin cevabı en iyi cevap seçtim gitti.artıyıda verdim gitti diğerleriyle birlikte sana.

Kızlar Ne Diyor 6

  • hint şarkılarını seviyorum ben...

    0|1
    0|0
    • peki warez sitesi tavsiye edebilir misiniz bana?ben lise son öğrencisiyim ne kredi kartım,ne de torrent sitelere üye olmak için gereken param var.Zaten harçlıklarımı yazılabilir dvdye yatıracağım.bugüne kadar bayağı bir geç kaldım bu konuda.ama yeni yeni uyandım.

    • Ben rusca biliyorum. Potap, Alla Puqacova, Avraam Russo, Qlukoza, Vera Brejneva basqacok sanatci var. /Bunlarin sarkilarida guzel.Hangi tarz muzikleri beyeniyorsun rusca?

    • şarkı mezdeke gibi oynak olmalı mühim olan orası.sanatçının adı sanı , dış görünüşü umrumda değil.mesela rock olacaksa ben rammsteinin mein teiline bayılırım.onun gibi bir şey olmalı.ne klibi var ama rammstein amcanın.

  • link buna bayılıyorum ben:)

    0|1
    0|0
  • www.vkontakte.ru da profil aç ordan dinlersin indirmene bile gerek yok ;)

    0|2
    0|0
    • link link ve t.A.t.u şarkılarını seviyorum ben :)

    • profil açmaya kim uğraşcak akşam akşam.sen bana nickinle şifreni yolla ben lazım olunca girerim olma mı bebiş?(ne oluyor bana ya)

    • rusların facebook gibi sitesi benim dediğim site.ordan arkadaşta edinebilirsin sadece şarkı değil.videolar,filmler falanda var.bu arada benim profil resmim t.A.t.u daki Yulia volkovaya aittir. ;)

  • Rusca biliyorum..ama ne tur kimlerin sakilarini soylersen yardimci ola bilirim

    0|1
    0|0
    • rusya tanınmış şarkıcıların alümlerini indirebileceğim mp3, video indirme siteleri arıyorum.dj tarzı o lacak ama tek müzik beni deli ediyor.nakaratı falan olsun şarkının ve eğlenceli olsun önemli olan bu.kız erkek olması farketmez benim için.mesela rapten nefret ederim nakarat olayına o yüzden değindim.

    • Hepsini Göster
    • baska bir isteginiz var ?

    • bill gatesden de zengin olmak istiyorum.bana bir yöntem bul.Ama bill gates kimmiş ben karun , tüm dünyadakilerde kölem olsa yeter.

  • ben en cok dima bilan ve vintazh grubunu seviyorum tavsiye ederim

    0|0
    0|0
    • dimağdan mı geliyor dima.hani arapçada dimağ yani akıl anlamına gelen bir sözcük vardır dimanın kökü orası mı?

      iki dil akraba buna paralel de iki alfabe akraba olabilir mi miss firefox.

    • Hepsini Göster
    • ne odu seviyor musun generali.hiç sevmezdim keratayı.

  • Tatu güzel söylüyor ama bende rusça öğrenmek istiyorum

    0|0
    0|0
    • tatu bu foruma uğruyor muydu miss gizli kullanıcı.:)

      kızlar bari adam erkek şarkıcı dinler sizde mi kızlarına meyilisiniz rus ırkının.

      hadi erkekleri anladık ama bu tatu merakı beni düşündürüyor.gür orman gibi olan saçım,bizim sülalede örneği olmadığı halde dökülürse yakında şaşmam.nedir bu rus baskısı.

      hem sen öğrenip tatuyu telefonla arayacaksın değil mi akıllı:)

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...