Bildiğiniz Anne Atasözleri Varmı? :DD

Bildiğiniz Anne Atasözleri Varmı? :DD biraz gülelim ama değilmi?


0|0
16|6

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 16

  • Allah senin gibi evlat versin sana

    Yaptigin banaysa ögrendigin kendine

    gec kalipta kendini bana arattirma,babana da dovdurtme

    :))

    0|0
    0|1
  • Yaptığın banaysa öğrendiğin kendine

    0|0
    0|0
  • Babası kılıklı asdfgbhnm

    0|0
    0|0
  • -Anne ortada olan şeyimi neden kaldırıyorsun kayboldu işte!

    +Tuvalette b*kun eğri çıksa benden bilecen...

    0|0
    0|0
  • bizi iyisi bulmaz..

    memleketın adamı gıbısı var mı..

    benle güne gelseneeeee...

    0|0
    0|0
  • ''Yaptığın banaysa öğrendiğin kendine.''

    1|0
    0|0
  • kim annesini dinlediyse pisman olmamistir.

    0|0
    0|0
  • buraya yazsam sığmaz yaa :)

    seni ne nazlı doğurmuşum ben ya kime çektin bilmem ki kocan yandı :)

    senin de çocğun olunca aynılarını yapacak

    bıktım sana çorp giy üstüne bişi giy demekten hep üşütmekten oluyor bunlar :)

    0|0
    0|0
  • Çıkardığın yerdedir.

    0|0
    0|0
  • yaptıgın banaysa ogrendıgın kendıne der sürekli:P

    1|0
    0|0
  • yan komşunun çocugu 100 almış

    0|1
    0|0
    • "Aynen" derken?, "evet bence anan haklı, senin alan 3 günde geri getirir" anlamında mı ? asdkasgsfh

    • evet 3 günde değil kocan seni akşama yollar diyo dlsadasdfsdghdfg

  • Başını çok vurursun sen duvarlara lafını duyardım :)

    0|0
    0|0
  • seni alanın vay haline:Dder

    0|0
    0|0
  • Annem cok konusmayi seven biri degil. Kızdıgında da Rusca bir seyler soyluyor ama anlamak zor.

    0|0
    0|0
  • çorap giy üşütürsün:)

    0|0
    0|0
  • Bilgisayarın başında çok oturduğun için oluyor bunlar -.-

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Ben sizi nasıl everecem diye isyan ediyor :D :D :D (çok sivri dilliyizde :D )

    0|0
    0|0
  • kara gözlüm der bana :)

    0|0
    0|0
  • Büyüdükçe aklın başına kaçacağı yerde dötüne kaçıyor evladım asdfghjkl

    0|0
    0|1
  • heryer heryerde

    0|0
    0|0
  • Ağaç kapının demir kapıya işi düşermiş, o kadarın deyim yani gerisini siz anlarsınız yok anlamayın.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...