Rock-Metal müziğe bakışınız nasıl?

Genelde bi kısım insanların tahammülü bile yoktur bu müziğe gürültüden başka bişi değil derler ama benim gibi ondan vazgeçemeyenlerde vardır. Mesela ben hiç rap pop dinlemiyorum sadece rock ve metal türlerini tercih ediyorum ya siz?


0|0
12|26

En İyi Erkek Görüşü

  • Judas Priest, Iron Maiden, Savatage, Saxon, Running Wild, Kreator, Megadeth gibi kült gruplar harici dinlemiyorum.

    18-17 yaşlarındayken 3-4 sene önce falan epeyi sıkı bir dinleyiciydim. Artık sadece kült grupları dinleyebiliyorum. Doom, Goregrind, Black gibi türleri zaten dinlemezdim. Tahammül edebileceğim en sert tür Thrash... Gerisi gerçekten gürültü.

    Opeth, Death gibi istisnalar yok değil.

    Rock'a dönersek Progresif ve Klasik Rock'ın sıkı bir takipçisiyim. Kült gruplar her zaman ilgimi çekmiştir zaten. Benim sınırım Heavy Metal ve alt türleri arasında ki o ince çizgide... En sevdiğim rock türü ise Adult Oriented Rock.

    2|0
    0|0
    • Saygılar :D

    • Hepsini Göster
    • Dostum Annihilator, Overkill, Airbourne, Helloween, Hammerfall gibi grupları dinlemeden olur mu hiç:)

    • Helloween, Annihilator, Airbourne dinlerim zaten. :D


      Jeff Waters, Kai Hansen favori gitaristlerimdendir :O

Erkekler Ne Diyor 25

  • Metalci olanlar beni artılasın <3

    5|4
    2|0
  • her zaman degil arada bir iki parça ama son ses .. :))

    1|0
    0|0
  • olmadığı bi hayatı düşünemiyorum..

    1|0
    0|0
  • rep rap rop adı neyse artık, onları söylüyenlere acıyorum gercekten, bu kadar anırma sebeblerine anlam veremiyorum, anneleri ölse bu kadar acılı olamazlar, sırf ego tatmini millet begensin diye şebek olmaktan maymun olmaktan hiç çekinmiyolar, metol müzik dinlemem, ama arada rock dinlerim, diğer türlü, haraketli pop, haraketli slow, slow bazende türkü, gerisi karısık :) ha bide şiir var tabi, kahraman tazeoğlunu,ceyhun yılmazı sunay akını can yüceli ve nicelerini unutmamak gerek :)

    1|0
    0|0
  • sinirlendiğimde metal müzik on numaradır.

    1|0
    0|0
  • Genç olduğum dönemde benim de kafa sallamışlığım var. Hard olmadıktan sonra dinlerim.

    0|0
    0|0
  • link Metallica hastasıyım bu arada :(

    1|0
    0|0
  • Müzik kültürümün içerisinde rock ve metal de büyük bir yer kapsıyor.Müzikten anlamayan adam metal veya rock müziği gürültü olarak görür zaten.

    1|0
    0|0
  • thrash progressive,nwobhm,hard rock dinlerim hep

    1|0
    0|0
  • Pink Floyd dinliyorum 6 yaşımdan beri yaa

    1|0
    1|0
  • dereye yuvarlanan tenekeden çıkan ses daha güzel gelir bana.

    o koyunların boynundaki çan sesi rock müzik denilen şeyin yanında klasik müzik şaheseri gibidir benim için

    0|0
    1|1
  • \m/ yeter mi?

    1|0
    0|0
  • Facebook din hanemde Iron Maiden yazıyor. Kimliğe de yazdırmayı düşünüyorum:)

    0|0
    0|0
  • Listeye yaz beni de.

    1|0
    0|1
  • Metal değil ama favori türüm progressive ve psychedelic rock'tır. Onun dışında isteyen istediğini dinler.

    0|0
    0|0
  • Sevmiyorum sevene de saygı duyuyorum

    0|0
    0|1
  • rock dinliyorum ama metal dinlemiyorum

    0|0
    0|0
  • rock iyidir de metal dinlemiyorum.

    0|0
    0|0
  • Klark çekiyorum.

    0|0
    0|0
  • Slow olanları tercihimdir scorpions tarzı

    0|0
    0|0
  • Pink floyd , REM, deep purple tarzı gruplar dışında dinlemem.

    0|0
    0|0
  • kulağa hoş gelsin yeterli.

    0|0
    0|0
  • şaşı bakarım ben ona

    0|0
    0|0
  • iyidir. ama müzik rock ve metalden de ibaret değildir.

    0|0
    0|0
  • çok güzel müziktir

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • tarzım değil açıkçası

    0|0
    1|1
  • metaL dinlemiyorum

    0|0
    0|0
  • sinirlendiğimde ya da moralimi bozan birşeyde tek yardım diyebilirim :)

    1|0
    0|0
  • rock & metal dünyayı bir kaç dakikalığına da olsa yaşanabilir hale getiriyor ...

    1|0
    0|0
  • metal de rock da hayatın anlamı demek benim için

    1|0
    0|0
  • rock-metal iyidir,hostur.

    1|0
    0|0
  • severim.

    0|0
    0|0
  • hastasıyım metal müziğin.

    0|0
    0|0
  • mindfuck.

    0|0
    0|0
  • Soft rock genellikle The fray vb genelde Jazz r&b

    0|0
    0|0
  • cilveli cilveli bakıyorum. <3

    1|0
    0|0
  • metal ve rock türlerini dinleyenler ikiye ayrılır.

    1) sadece metal ve rock dinlemeyi meziyet sayan ergen grup. ki bunlar müziği 3 türe ayırır. pop-rap-metal gibi.

    2) metalin ve rockın yanında chill out, jazz, blues, klasik müzik, trance, trip-hop gibi türlerden haberi olan, dinleyen müzikle gerçekten içiçe olan kaliteli grup.

    0|0
    0|0
    • Kesinlikle katılıyorum eğer benim soruma yönelik bi eleştiriyse bu ben sadece ayrıntıya girmemek için bu şekilde yazdım genel görüşleri almak için zaten rock ve metal türleri diye de belirttim :)

    • oha abi yazdıklarım rock metal türü değildir. rica edicem git öl lütfen bak

    • Farklı şeylerden bahsediyoruz ya bence anlaşamadık.

Yükleniyor...